Polskie rodziny pod lupą IQS
  • 0
  • 1
22.11.2019

Polskie rodziny pod lupą IQS

Tradycyjni, Delegujący, Niekonsekwentni, Zadaniowi i Wspierający – to pięć segmentów polskich rodzin wyróżnionych w badaniu „Family Power”, które zrealizowała agencja IQS. Wieczny bałagan, problemy finansowe i konieczność rezygnacji z własnych potrzeb – to z kolei trzy główne problemy związane z posiadaniem rodziny według badanych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 listopada 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2019

Raport „Młodzież, social media i marketing”

W jakim stopniu dzisiejsza młodzież korzysta z Internetu? Czy przyznaje się do uzależnienia od niego? Do czego młodzi ludzie wykorzystują Sieć? Które marki obserwują, konta których influencerów pilnie śledzą i jak oceniają wiarygodność wiadomości w Internecie? Między innymi na te pytania odpowiada raport „Młodzież, social media i marketing”, przygotowany przez agencję Abanana Advertising oraz warszawski zespół analityczny Research & Grow.

21 listopada 2019