Śmierć ciasteczek – reklama online w erze post-cookiesŚmierć ciasteczek – reklama online w erze post-cookiesŚmierć ciasteczek – reklama online w erze post-cookiesŚmierć ciasteczek – reklama online w erze post-cookies
Zmierzch dotychczasowych sposobów zbierania informacji o użytkownikach online (fot. Pixabay)

Śmierć ciasteczek – reklama online w erze post-cookies

Śmierć ciasteczek – reklama online w erze post-cookies
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Dla specjalistów zajmujących się szeroko pojętym marketingiem internetowym śmierć cookies może być sporym ciosem. Czy faktycznie ciasteczka odchodzą? Jakie alternatywy pojawiają się na horyzoncie?

Cookies to pliki, które pozwalają zbierać informacje o naszej aktywności w internecie. Są stosowane m.in. w celu personalizowania reklam emitowanych na stronach internetowych.

Cookies dzielą się na trzy główne rodzaje:

ciasteczka sesyjne – służące do podtrzymania sesji, do momentu zamknięcia przeglądarki,
ciasteczka długoterminowe – personalizujące ustawienia użytkownika przez kilka dni lub nawet kilka miesięcy,
ciasteczka stron trzecich – wszystkie inne ciasteczka, które zamieszczane są przez skrypty innych stron internetowych (np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się