Medicine przeprasza za kampanię o „bólu istnienia”, a Masłowska narzeka, że jej nie zrozumiano - Marketing przy Kawie
Medicine przeprasza za kampanię o „bólu istnienia”, a Masłowska narzeka, że jej nie zrozumiano
  • 2
  • 13
2.09.2020

Medicine przeprasza za kampanię o „bólu istnienia”, a Masłowska narzeka, że jej nie zrozumiano

Medicine promuje nową kolekcję odzieży jako „lek na wypalenie, niepokój i ból istnienia”. Po krytyce ze strony konsumentów marka przeprasza. Tłumaczy, że kampania miała być ironiczna. Współtwórczyni kampanii, pisarka Dorota Masłowska z kolei skarży się, że odbiorcy opacznie zrozumieli jej pomysł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55207 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 września 2020