Rusza kampania „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa”
  • 0
  • 6
1.09.2020

Rusza kampania „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa”

Po raz piąty ambasadorzy kampanii „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” spotkali się na sesji zdjęciowej, w efekcie której powstanie kalendarz zwracający uwagę na profilaktykę, a także wsparcie pacjentek dotkniętych nowotworem piersi. Dochód ze sprzedaży kalendarza „Power of community 2021” przeznaczony zostanie na działania wspierające kobiety z rakiem piersi i ich bliskich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 września 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2020

Kawa na mieście w czasach pandemii. Badanie ARC Rynek i Opinia

Pandemia wpłynęła na zwyczaje Polaków związane z piciem kawy na mieście. Obecnie pijemy ją w większym stopniu przy okazji zakupów czy tankowania niż spotkania z przyjaciółmi, chociaż powoli wracamy do dawnych przyzwyczajeń. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 9 p.p. spadł odsetek osób pijących kawę na mieście. Mniej osób pije też kawę późnym popołudniem – wynika z raportu „Cafe monitor 2020” ARC Rynek i Opinia.