Viki Gabor i Marcin Maciejczak w kampanii Pumy RS-2K Internet Exploring
  • 0
  • 4
1.09.2020

Viki Gabor i Marcin Maciejczak w kampanii Pumy RS-2K Internet Exploring

Sportowa marka Puma rozpoczęła kampanię promocyjną modelu butów RS-2K Internet Exploring. Biorą w niej udział Viki Gabor i Marcin Maciejczak. RS-2K jest połączeniem estetyki z początku milenium z futurystycznymi elementami.

Wraz ze startem kampanii Marcin Maciejczak dołącza obok Viki Gabor do grona ambasadorów marki Puma. To młody wokalista, zwycięzca trzeciej edycji programu „The Voice Kids”. Czternastolatek jeszcze przed udziałem w programie sam nagrywał oraz montował teledyski, publikując je na YouTube. Niedawno ukazał się jego singiel „Deszcz i bez”, który jest zapowiedzią debiutanckiego albumu.

W kampanii bohaterowie przenieśli się do czasów pierwszych komunikatorów internetowych. Estetyka materiałów zdjęciowych oraz wideo nawiązuje do okresu sprzed dwóch dekad – jaskrawych kolorów, gradientu, pierwszych awatarów, emotikon czy hologramów oraz zachłyśnięcia się błyskawicznym rozwojem Internetu.

Fani młodych wokalistów będą mogli skorzystać z instagramowego filtra, który przeniesie ich do lat 2000. Odwołuje się on bezpośrednio do kolorystyki butów oraz wykorzystuje motyw przewodni okna przeglądarki internetowej. Kampania prowadzona jest na outdoorze w sześciu miastach Polski oraz w Internecie.

Buty dostępne są w sprzedaży od 20 sierpnia w oficjalnych sklepach marki oraz na www.puma.com.

  • Koncept, reżyseria, produkcja: High&
  • Operator obrazu: Mateusz Golis
  • Reżyseria, design, montaż, postprodukcja, art direction, design fotografii: PWEE3000
  • Kompozycja muzyki: Magiera
  • Autor fotografii: Florida
  • Zakup mediów: Havas
  • PR: Teal
  • 4
Marcin Maciejczak

Marcin Maciejczak ambasadorem marki Puma

1 września 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2020

Kawa na mieście w czasach pandemii. Badanie ARC Rynek i Opinia

Pandemia wpłynęła na zwyczaje Polaków związane z piciem kawy na mieście. Obecnie pijemy ją w większym stopniu przy okazji zakupów czy tankowania niż spotkania z przyjaciółmi, chociaż powoli wracamy do dawnych przyzwyczajeń. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 9 p.p. spadł odsetek osób pijących kawę na mieście. Mniej osób pije też kawę późnym popołudniem – wynika z raportu „Cafe monitor 2020” ARC Rynek i Opinia.

31 sierpnia 2020