Viki Gabor i Marcin Maciejczak w kampanii Pumy RS-2K Internet Exploring
  • 0
  • 4
1.09.2020

Viki Gabor i Marcin Maciejczak w kampanii Pumy RS-2K Internet Exploring

Sportowa marka Puma rozpoczęła kampanię promocyjną modelu butów RS-2K Internet Exploring. Biorą w niej udział Viki Gabor i Marcin Maciejczak. RS-2K jest połączeniem estetyki z początku milenium z futurystycznymi elementami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 września 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2020

Kawa na mieście w czasach pandemii. Badanie ARC Rynek i Opinia

Pandemia wpłynęła na zwyczaje Polaków związane z piciem kawy na mieście. Obecnie pijemy ją w większym stopniu przy okazji zakupów czy tankowania niż spotkania z przyjaciółmi, chociaż powoli wracamy do dawnych przyzwyczajeń. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 9 p.p. spadł odsetek osób pijących kawę na mieście. Mniej osób pije też kawę późnym popołudniem – wynika z raportu „Cafe monitor 2020” ARC Rynek i Opinia.

31 sierpnia 2020