0 1 0 0 1 9.12.2020FoodCare wybrał Sigmę BisFoodCare, właściciel takich marek jak Frugo czy Gellwe, wybrał do obsługi Sigmę Bis. Agencja realizuje grudniową kampanię telewizyjną produktów Gellwe wspieranych loterią.
0 2 0 0 0 8.12.2020„Wszystko, co kochasz” – Samsung rusza z kampanią Galaxy S20 FE 5GSamsung rozpoczął kampanię z udziałem influencerów, promującą Galaxy S20 FE 5G. W jej ramach powstała inspirowana kolorami urządzenia, limitowana kolekcja bluz i t-shirtów.
0 2 0 0 0 8.12.2020Persil otworzył w Gdańsku „Pralnię społecznie odpowiedzialną”Persil (Henkel) startuje z projektem zaangażowania społecznego. Marka zainicjowała akcję „Pralnia społecznie odpowiedzialna”, w ramach której ubrania, koce czy okrycia będą mogły uprać osoby w kryzysie bezdomności. Projekt jest realizowany razem z partnerami pozarządowymi: Towarzystwem Pomocy im. św. Brata Alberta i Fundacją Społecznie Bezpieczni.
0 1 0 0 1 8.12.2020Polska Fundacja Narodowa sfinansuje kampanię „Kościół w obronie wolności”Polska Fundacja Narodowa w ramach projektu „Kościół w obronie wolności” przekazała środki finansowe w formie darowizny na trzy spoty przypominające rolę kapłanów wolności, którzy toczyli walkę o niepodległą Polskę. Materiały będą dotyczyły m.in. księży Stanisława Brzóski, Jerzego Popiełuszki oraz węgierskiego kardynała Józsefa Mindszentego.
0 1 0 0 0 8.12.2020Polacy czekają na handlowe niedziele w grudniu – pokazuje badanie InquiryW ostatnią sobotę listopada, kiedy centra handlowe ponownie zostały w pełni otwarte, klienci tłumnie ruszyli na zakupy. Wiele sieci handlowych odnotowało rekordowe poziomy sprzedaży. Polacy czekali na rozpoczęcie przedświątecznych zakupów. Wysoka odwiedzalność galerii nie powinna dziwić w świetle wyników badania zrealizowanego przez agencję badawczą Inquiry pod koniec listopada.
0 3 0 0 0 8.12.2020Rzemiosło na nośnikach OOH Jet Line w akcji „Projekt pracownie”Na nośnikach OOH Jet Line ruszył „Projekt pracownie”. To inicjatywa grupy miłośników rzemiosła.
1 1 0 0 0 8.12.2020„Chciałbyś być wszędzie…” – ruszyła kampania wizerunkowa PZU6 grudnia ruszyła kampania wizerunkowa PZU. Działania pod hasłem „Chciałbyś być wszędzie...” prowadzone są w telewizji, Internecie, w tym w social media oraz za pośrednictwem materiałów POS.
1 1 0 0 0 8.12.2020Grzegorz Krychowiak został budowlańcem w kampanii firmy Dom 3EGrzegorz Krychowiak został budowlańcem. W filmach prezentujących polską firmę technologiczną Dom 3E piłkarz buduje ścianę z elementów z naturalnego perlitu. Jednocześnie przekonuje: „Z Dom 3E wybudujesz swój wymarzony dom szybko i prosto. Bez zaprawy. Bez docieplenia. Bez szkodliwej chemii. Ekologicznie i energooszczędnie”.
0 3 0 0 0 8.12.2020Szefowie firm o obsłudze klienta, konsultanci o pracy w BOK – raport State of Customer Support 2020Jaki jest aktualny stan obsługi klienta w Polsce? Ponad 50% polskich firm nie mierzy satysfakcji klientów. Coraz więcej firm widzi większą trudność w znalezieniu pracownika do swojego działu obsługi klienta. Zaledwie 27% pracowników BOK planuje swoją przyszłość w obsłudze klienta.
0 1 0 0 0 7.12.2020PKN Orlen przejmuje Polska PressPKN Orlen rozszerza działalność w obszarze mediowym. Koncern przejmuje Polska Press. Transakcja wpisuje się w strategiczne plany w zakresie wzmacniania sprzedaży detalicznej, w tym pozapaliwowej. Poprzez przejęcie grupy Polska Press od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group koncern uzyska m.in. dostęp do 17,4 mln użytkowników Internetu i możliwość pozyskania nowych klientów.