Muzeum Narodowe w Warszawie z kampanią promującą wystawę „Fotorelacje. Wojna 1920”
  • 1
  • 3
1.09.2020

Muzeum Narodowe w Warszawie z kampanią promującą wystawę „Fotorelacje. Wojna 1920”

Rozpoczęła się kampania promująca wystawę „Fotorelacje. Wojna 1920” w Muzeum Narodowym w Warszawie. Działania prowadzone będą w Internecie oraz na outdoorze.

Wystawa wpisuje się w cykl projektów wieloletniego programu „Niepodległa” (2017–2020). W jego ramach organizowanych jest szereg wydarzeń kulturalnych, artystycznych i edukacyjnych. Każde z nich wspiera obchody okrągłej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości.

Na wystawie zaprezentowano zdjęcia wojennej codzienności wykonane zarówno przez profesjonalnych fotografów, jak i amatorów – obraz pamięci jednego z najtrudniejszych momentów historycznych w perspektywie wojskowych oraz cywilów. Elementem scenariusza ekspozycji „Fotorelacje. Wojna 1920” są także relacje filmowe w postaci krótkich narracji oraz dłuższych dokumentów. Wystawie towarzyszy cykl wydarzeń zaplanowanych od początku do końca jej trwania (14 sierpnia – 15 listopada 2020 r.).

Działania reklamowe prowadzone będą na portalach tematycznych i w mediach społecznościowych. Przygotowano spoty wideo, kreacje graficzne oraz materiały edukacyjne. W czasie trwania wystawy prowadzone są: kampania outdoorowa, działania media relations oraz promocja w mediach własnych muzeum.

Kampania stanowi pierwszą aktywność, którą Muzeum Narodowe w Warszawie prowadzi we współpracy z domem mediowym Media Choice. Po stronie agencji prace koordynuje zespół, na czele którego stoi Katarzyna Augustyniak, SEM & paid social specialist.

  • 3
Muzeum Narodowe w Warszawie

Muzeum Narodowe w Warszawie promuje wystawę „Fotorelacje. Wojna 1920”

 

1 września 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2020

Kawa na mieście w czasach pandemii. Badanie ARC Rynek i Opinia

Pandemia wpłynęła na zwyczaje Polaków związane z piciem kawy na mieście. Obecnie pijemy ją w większym stopniu przy okazji zakupów czy tankowania niż spotkania z przyjaciółmi, chociaż powoli wracamy do dawnych przyzwyczajeń. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 9 p.p. spadł odsetek osób pijących kawę na mieście. Mniej osób pije też kawę późnym popołudniem – wynika z raportu „Cafe monitor 2020” ARC Rynek i Opinia.

31 sierpnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.08.2020

Sierpniowe pogorszenie nastrojów konsumentów w badaniu GfK

Szybkie odbudowywanie się klimatu konsumenckiego z ostatnich trzech miesięcy w sierpniu zostało wyhamowane. Wakacyjne nastroje sprzyjające mniejszej uważności, letni optymizm, wzmożona mobilność osób odreagowujących kilkumiesięczne zamknięcie spowodowały ponowne pojawienie się ognisk infekcji i powrót obaw o przyszłą kondycję zarówno własnego gospodarstwa domowego, jak i całej polskiej gospodarki. Barometr nastrojów konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje wśród polskich konsumentów, wyniósł w sierpniu -11,1. Był o 2,3 p.p. niższy w stosunku do poprzedniego miesiąca.