0 1 0 14.04.2021Krystyna Bochenek na muralu „Gazety Wyborczej”Z inicjatywy „Gazety Wyborczej” i Katowic na jednej z kamienic w centrum miasta namalowany został mural z podobizną Krystyny Bochenek, byłej dziennikarki Polskiego Radia Katowice i wicemarszałkini Senatu, jednej z ofiar katastrofy w Smoleńsku. To element projektu „Kobiety na mury”.
0 2 0 14.04.2021Popularność programów informacyjnych w regionach. „Fakty” najsilniejsze w województwie opolskim, „Wiadomości” na Podlasiu – analiza WavemakeraChoć pandemia napędziła zapotrzebowanie na informacje, widownia głównych wydań programów newsowych największych nadawców lekko się skurczyła w I kwartale 2021 r. „Wiadomości” i „Fakty” z różnym powodzeniem radzą sobie w poszczególnych województwach Polski. Program TVP najwięcej stracił w dolnośląskim, a zyskał w pomorskim, podczas gdy TVN-u – mocno tracił w lubuskim, a zyskiwał w opolskim. „Wydarzenia” Polsatu osłabiły się w minionym kwartale w większości województw, za to mocno zyskały w mazowieckim – pokazuje analiza Wavemakera na podstawie danych Nielsena.
0 4 0 13.04.2021„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” – książka dostępna już w przedsprzedażyKsiążka „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta. To kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów, którzy działają w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii i tworzą na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce.
0 2 0 13.04.2021Specjalna edycja IAB HowTo – trzy dni z SEM, e-retail i gamingiemPodczas konferencji IAB HowTo Days, która odbędzie się 20–22 kwietnia, eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się, jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią Covid-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się wykorzystywać je w codziennej pracy.
0 6 0 13.04.2021Nowe wyzwania pracy zdalnej i eventów online – podsumowanie konferencji MCCT23–26 marca odbyła się po raz pierwszy konferencja MCCT. Wydarzenie zrealizowano w formule online z udziałem 68 prelegentów, którzy prowadzili prezentacje i debaty w obrębie szeroko rozumianej tematyki pracy zdalnej. Omówiono m.in. zagadnienia z zakresu wideokonferencji, najnowszych technologii audio-video, realizacji eventów online czy rearanżacji biur. Pod lupę wzięto także istotną kwestię zmian, jakie wymusza covidowy rynek pracy.
0 1 0 13.04.2021II edycja raportu „Jak kupuje generacja Z”Accenture i Fashion Biznes przeprowadziły II edycję badania zwyczajów zakupowych generacji Z, czyli osób urodzonych po 1995 r. Jego celem było zrozumienie wpływu ostatnich miesięcy na sposób realizacji procesów zakupowych młodego pokolenia oraz powiązanych z nimi sfer życia zdominowanych przez narzędzia cyfrowe. Najważniejsze wnioski zostały przedstawione w raporcie „Jak kupuje generacja Z”.
0 1 0 13.04.2021Apple pracuje nad połączeniem Apple TV, inteligentnego głośnika i wideokonferencjiJak wynika z nieoficjalnych informacji Bloomberga, Apple pracuje nad urządzeniem, które łączyłoby dekoder Apple TV z głośnikiem HomePod i kamerą do wideokonferencji. Prace mają być na razie na bardzo wczesnym etapie.
1 1 0 13.04.2021Mercedes w reklamie zapowiada przejście na pozyskiwanie ekologicznej energii elektrycznejW hołdzie dla wiatru i 130-letniej walki o władzę z siłą natury powstała reklama marki Mercedes-Benz. Zapowiada przejście producenta samochodów na pozyskiwanie stuprocentowo ekologicznej energii elektrycznej do produkcji w fabrykach firmy.
0 2 0 13.04.2021W czasie pandemii polscy konsumenci zmienili zachowania na bardziej proekologiczne. Badanie firmy MastercardBadanie firmy Mastercard pokazuje, że w czasie pandemii polscy konsumenci zmienili zachowania na bardziej proekologiczne. 92% Polaków deklaruje gotowość do osobistego zaangażowania się w działania na rzecz ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju w 2021 r.
0 1 0 13.04.2021Roślinne nuggetsy w menu Burger Kinga w całej PolsceRoślinne nuggetsy to kolejna pozycja w Burger Kinga, która pojawia się w menu w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie roślinnym jedzeniem wśród coraz szerszej grupy Polaków. Danie, podobnie jak Plant-based Whopper, zostało opracowane we współpracy z The Vegetarian Butcher. 13 kwietnia debiutuje we wszystkich lokalach sieci na terenie Polski.