Pociąg do reklamyPociąg do reklamyPociąg do reklamyPociąg do reklamy
W pociągu można zaaranżować wygodną przestrzeń danej marki (fot. Pixabay)

Pociąg do reklamy

Pociąg do reklamy
Patryk Gut

Patryk Gut

-

Patryk Gut

Patryk Gut

Nie mogła góra do Mahometa, pofatygował się Mahomet do góry. W myśl tej zasady postępuje szwedzki potentat meblowy Ikea. Zamiast przeglądać katalog tej firmy, pasażerowie jednotorowej kolejki w japońskim mieście Kobe mogą zobaczyć jego zawartość w naturze, bez wizyty w sklepie.

Wsiadających do wagonu wita feeria barw i pstrokate wzory – wnętrze zostało pokryte materiałami z Ikei. Są tu wygodne sofy i kolorowe zasłonki.

Dla podróżnych zapewne miła odmiana od codziennej monotonii. Akcja reklamowa ma jednak tymczasowy charakter. „Domowe warunki” w pociągu cieszyć będą pasażerów tylko w okresie bliskim otwarciu nowego sklepu firmy w Kobe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się