Krytyczni wobec ekomarketingu, ale niekoniecznie wobec ekologii – to postawa 14% Polaków w badaniu SW Research
  • 0
  • 3
15.09.2020

Krytyczni wobec ekomarketingu, ale niekoniecznie wobec ekologii – to postawa 14% Polaków w badaniu SW Research

Zielony marketing nie każdemu przypada do gustu. Niektórych nawet irytuje. W dobie mody na ekologiczne przekazy 14% Polaków przejawia sceptycyzm wobec komunikacji proekologicznej. Nie oznacza to jednak, że odwracają się oni od samej ekologii – wynika z drugiej edycji badania „Ekobarometr” agencji SW Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 września 2020