Krzysztof Gonciarz spróbował własną furgonetką ośmieszyć propagandę szerzoną z pojazdów anty-LGBT. Epic Games sparodiowało słynny spot „1984” Apple, by uświadomić, kto teraz jest Wielkim Bratem. Czy takie działania są skuteczne? Czy poza wzbudzeniem chwilowego rozgłosu mogą wpłynąć na postawy przeciwników? Do kogo i po co są kierowane?Fundacja Pro-Prawo do Życia od jakiegoś czasu rozsyła furgonetki, by krążąc po miastach Polski, rozsiewały fałszywe informacje wymierzone w ruch LGBT. Aktywiści fundacji usiłują narzucić tezę, że orientacje inne niż heteroseksualna są mocno skorelowane z pedofilią.
Furgonetka Fundacji Pro-Prawo do Życia
Furgonetka Fundacji Pro-Prawo do Życia
Przeczy to wiedzy naukowej, czemu wyraz dało w 2017 roku Polskie Towarzystwo Seksuologiczne.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.