Tatra w limitowanych opakowaniach z kampanią
  • 0
  • 5
14.09.2020

Tatra w limitowanych opakowaniach z kampanią

Marka piwa Tatra wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Idea „Ludzie z charakterem” docenia bohaterów dnia codziennego – mistrzów w swoim fachu. Zmianie opakowań towarzyszyć będzie kampania telewizyjna oraz działania w Internecie i w punktach sprzedaży.

We wrześniu na półki sklepowe trafiła limitowana edycja opakowań Tatry. Marka kierowana jest do szerokiego grona odbiorców, głównie mężczyzn, dla których piwo jest ważnym elementem męskiego świata. Przedstawiona na opakowaniach oraz w spocie idea „Ludzie z charakterem” docenia bohaterów dnia codziennego – mistrzów w swoim fachu. Limitowana edycja powstała z myślą o tych, którym w codziennym życiu nie brakuje hartu ducha, doświadczenia oraz pasji. Na opakowaniach znaleźli się przedstawiciele sześciu zawodów z różnych regionów Polski.

Na opakowaniach limitowanej edycji Tatry znaleźli się: wilk morski, strażnik gór, znawca czterech kółek, mistrz w swoim fachu, czarny złotnik i pogromca ognia. Zależało nam, aby podkreślić uniwersalny charakter marki, dlatego celowo nie umieściliśmy nazw poszczególnych profesji wprost. Staraliśmy się nazwać je w taki sposób, aby osoby, które nawet bezpośrednio nie wykonują danego zawodu, mogły odnaleźć w nich cząstkę siebie. Nie trzeba być zawodowym mechanikiem, aby czuć się prawdziwym znawcą czterech kółek – mówi Julia Czyżykowska, brand manager marki.

„Ludzie z charakterem” to kolejne działanie, poprzez które marka chce budować wizerunek piwa z charakterem i nawiązywać do prawdziwie męskich wartości, jak siła, tradycja i męski świat. Nowy spot można oglądać od 14 września w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano działania w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.

  • Kreacja oraz komunikacja ATL: Heart & Brain
  • Produkcja: Opus Film
  • Działania w Internecie i social media: Golden Submarine
  • Projekty opakowań: Wilk Studio
  • Działania BTL: Global Shopper Marketing
  • Planowanie mediów: Starcom
  • 5
Tatra

Tatra w limitowanych butelkach

14 września 2020

11 września 2020