Kolej na wiele sposobówKolej na wiele sposobówKolej na wiele sposobówKolej na wiele sposobów
To niezapomniane doświadczenie – wyłącznie dobre, przekonują koleje (źr. Amtrak)

Kolej na wiele sposobów

Kolej na wiele sposobów
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Na całym świecie kolej coraz chętniej promuje się zarówno w telewizji, jak i w Internecie. Spoty, stunty i virale nie są jednak tym, czego oczekują pasażerowie.

Widać to także w Polsce. PKP Intercity i PKP SA kontynuują działania mające poprawić ich wizerunek. Na początku roku ruszyła dwuczęściowa kampania „Zapowiada się dobra podróż”. Teraz możemy oglądać spot, w którym Piotr Fronczewski recytuje wiersz nawiązujący do „Lokomotywy” Tuwima. Efekty nie będą widoczne od razu, a koszt zmiany wizerunku nie będzie mały.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się