Na całym świecie kolej coraz chętniej promuje się zarówno w telewizji, jak i w Internecie. Spoty, stunty i virale nie są jednak tym, czego oczekują pasażerowie.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Widać to także w Polsce. PKP Intercity i PKP SA kontynuują działania mające poprawić ich wizerunek. Na początku roku ruszyła dwuczęściowa kampania „Zapowiada się dobra podróż”. Teraz możemy oglądać spot, w którym Piotr Fronczewski recytuje wiersz nawiązujący do „Lokomotywy” Tuwima. Efekty nie będą widoczne od razu, a koszt zmiany wizerunku nie będzie mały.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.