0 1 0 0 0 21.09.2020 Aktualizacja: 12:3321.09.2020TikTok i WeChat zakazane w Stanach Zjednoczonych?Departament Handlu Stanów Zjednoczonych ogłosił, że aplikacje TikTok (ByteDance) i WeChat (Tencent) zostaną zakazane w Stanach Zjednoczonych. Tłumaczy to ochroną bezpieczeństwa narodowego.
0 1 0 0 0 21.09.2020Grupa Iliad chce przejąć Play Communications21 września francuska Grupa Iliad złożyła ofertę przejęcia 100% akcji spółki Play Communications (PC), właściciela 100% udziałów w P4. W ramach oferty Iliad zawarł wiążące porozumienie z dwoma głównymi udziałowcami Play Communications, zapewniające przejęcie pakietu kontrolnego wynoszącego 40,2% akcji. Złożona oferta będzie wymagała zgody Komisji Europejskiej.
0 1 0 0 0 21.09.2020Costa Coffee rozszerza współpracę z agencją KalicińscyMarka Costa Coffee poszerza zakres współpracy z agencją Kalicińscy o pełną obsługę komunikacji wdrożenia kaw ziarnistych Home Edition do sklepów detalicznych. Do tej pory Kalicińscy byli odpowiedzialni za aktywności w kanałach społecznościowych dla kawiarni oraz kawomatów Costa Express.
0 1 0 0 0 18.09.2020Konferencja I Design już za miesiącTegoroczny I Design to czwarta edycja konferencji marketingowej non profit w Polsce. Tym razem konferencja odbędzie się online 16 i 17 października w godzinach 10:00–16:00.
1 3 0 0 0 18.09.2020Znamy laureatów konkursu filmów odpowiedzialnych „17 Celów”Do konkursu zgłoszono 64 krótkie filmy reklamowe i promocyjne wyprodukowane przez 3 sektory (samorządy, przedsiębiorstwa i organizacje pozarządowe). 17 września odbyła się gala finałowa, na której poznaliśmy laureatów.
0 1 0 0 2 18.09.2020Burger King umieścił wykaz składników Whoppera na opakowaniu, by pokazać, że nie zawiera on sztucznych dodatków17 września Burger King ogłosił, że jego burger Whopper nie zawiera barwników, aromatów i konserwantów ze sztucznych źródeł. Aby to podkreślić, sieć umieściła listę składników na opakowaniu.
1 6 0 0 0 18.09.2020Białas, Muniek Staszczyk i Kuba Więcek w trzeciej odsłonie „Pepsi Taste the Beat”Odbyła się premiera utworu „Do ciebie mówię”. To trzeci, zarazem przedostatni element projektu „Pepsi Taste the Beat”.
1 5 0 0 0 18.09.2020Adidas zmienił Warsaw Sneaker Store w wysypisko śmieciMarka Adidas chce zwrócić uwagę na problem nadprodukcji i szkodliwości plastiku w ramach premiery kolekcji Clean Classics. Przygotowała więc aktywację, w ramach której zmieniła Warsaw Sneaker Store (Szopex) w wysypisko śmieci.
0 1 0 0 0 18.09.2020Bluerank zbywa udziały w Prowly i planuje inwestycje w kolejne start-upyPlatforma dla public relations Prowly, w której rozwój zaangażowany była agencja SEM Bluerank, została przejęta przez SEMrush. To amerykański inwestor branżowy.
0 1 0 0 1 18.09.2020Polacy zakupy w Internecie robią raz w miesiącu lub częściej – badanie firmy ExpertSenderPolacy chętnie robią zakupy w e-sklepach – pokazuje raport „Zakupy online w Polsce 2020” firmy ExpertSender. W ciągu miesiąca 31% badanych wydało od 101 do 300 zł, a 28% od 301 do 500 zł. Najbardziej pożądanym udogodnieniem dla co piątego ankietowanego jest szybka i przewidywalna dostawa, natomiast największym utrudnieniem są wyskakujące reklamy na stronach internetowych. Prawie co 10. osoba zadeklarowała, że nie porzuciła ostatnio koszyka w e-sklepie.