1 2 0 3.08.2021„Pijesz. Wchodzisz. Toniesz” – kampania Legionowskiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia RatunkowegoKiedy w grę wchodzi alkohol, niewinne spotkanie nad wodą może skończyć się tragicznie. Nie musi, jeśli nad akwenem nie wyłączymy rozsądku – przekonują ratownicy Legionowskiego WOPR w nowej odsłonie kampanii „I Ty możesz uratować komuś życie”.
0 3 0 3.08.2021Nałęczowianka odsłania mural pochłaniający zanieczyszczeniaW centrum Warszawy pojawił się mural Nałęczowianki namalowany farbami pochłaniającymi zanieczyszczenia. Marka wody mineralnej dziękuje na nim konsumentom za poprawne sortowanie odpadów.
2 1 0 3.08.2021Ukulele z Giżycka, hantle z Zakopanego i Janusz Chabior – OLX kontynuuje kampanię „Cała Polska po sąsiedzku”OLX kontynuuje kampanię „Cała Polska po sąsiedzku”. Promuje w niej usługę przesyłek. W reklamach obok Janusza Chabiora występuje Marta z Torunia, która kupiła ukulele z Giżycka oraz Kuba z Chałup, który kupił hantle od sąsiada z Zakopanego.
1 2 0 3.08.2021Centrum Praw Kobiet promuje „Równe związki” – kampania skierowana do nastolatkówCentrum Praw Kobiet rozpoczęło kampanię „Równe związki”. Jest ona skierowana do nastolatków, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie związków i randek, by w porę zauważyli czerwone flagi mogące prowadzić do przemocy.
0 1 0 2.08.2021Krynica Vitamin wyprodukuje napoje Ekipy i KoralaKrynica Vitamin podpisała umowę z Ekipą Holding i firmą Koral w zakresie produkcji napojów. Umowa ma charakter ramowy i została zawarta na czas nieokreślony. Każda ze stron ma możliwość jej rozwiązania z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
0 2 0 2.08.2021Katedra Wawelska, historyczne kamienice i balon na muralu marki Moliera 2 w KrakowieNa muralu marki Moliera 2 stworzonym w lipcu w Krakowie można oglądać charakterystyczne elementy miasta. To m.in. historyczne kamienice, Katedra Wawelska czy balon widokowy.
0 1 0 2.08.2021Kompania Piwowarska wybrała Madogz do obsługi w social mediaPrzetarg na obsługę Kompanii Piwowarskiej w kanałach internetowych wygrała agencja Madogz. Przedmiotem konkursu ofert było opracowanie koncepcji strategii komunikacji profili korporacyjnych firmy w social media.
1 3 0 2.08.2021„Znowu wieje wiatr” – Żywiec Jasne Lekkie współpracuje z raperamiLanek, Jan-rapowanie, Solar i White 2115 we współpracy z marką Żywiec pokazują, jak cieszyć się życiem po miesiącach pandemii. Utwór „Znowu wieje wiatr” oraz nakręcony do niego klip gloryfikują proste momenty, którymi można się delektować podczas wakacyjnych miesięcy.
0 4 0 30.07.2021Coca-Cola w Międzynarodowy Dzień Przyjaźni wystawi na aukcję pierwszą kolekcję niewymienialnych tokenów (NFT)Coca-Cola z okazji Międzynarodowego Dnia Przyjaźni przypadającego 30 lipca stworzyła pierwsze w swojej historii niewymienialne tokeny. Cały dochód z czterodniowej aukcji na cyfrowym rynku OpenSea zostanie przekazany na rzecz organizacji Olimpiady Specjalne.
0 9 0 30.07.2021 Aktualizacja: 16:153.08.2021Za każdy hejterski komentarz pod zdjęciem homoseksualnej pary Doctor Brew przeznaczy 10 zł na Kampanię przeciw HomofobiiMarka Doctor Brew zamieściła w mediach społecznościowych post promujący piwo Summer Ale. Towarzyszy mu zdjęcie homoseksualnej pary. Pod wpisem zamieszczono wiele homofobicznych komentarzy. Firma zdecydowała, że za każdy z nich przekaże 10 zł na Kampanię przeciw Homofobii.