0 1 0 7.07.2021Vercom kupił 100 proc. udziałów we FreshMailuVercom sfinalizował zakup 100 proc. udziałów we FreshMailu. Wartość transakcji z uwzględnieniem earn-out wyniesie nie więcej niż 27 mln zł.
0 1 1 6.07.2021Coca-Cola zmniejszy zawartość cukru w napojach o kolejne 10% do 2025 r.Jako członek Europejskiej Organizacji Producentów Napojów Bezalkoholowych (UNESDA) Coca-Cola zobowiązuje się obniżyć całkowitą zawartość cukru w swoich produktach o dodatkowe 10% do 2025 r. To kolejny krok w ramach zobowiązania na rzecz wspierania kontroli spożywanego cukru. Od 2000 do 2015 r. firmy zjednoczone w ramach UNESDA obniżyły średnią zawartość cukrów o 12% oraz o kolejne 14,6% w latach 2015–2019.
0 3 0 6.07.2021Lego zaprezentowało prototyp klocków z plastiku z recyklinguLego zaprezentowało prototypowe klocki wykonane z przetworzonego plastiku. Do ich produkcji użyto plastiku PET z wyrzuconych butelek.
1 1 0 6.07.2021Letnia kampania Pepsi „Sięgnij po więcej!”Wystartowała letnia kampania Pepsi „Sięgnij po więcej!”. Marka zachęca do zerwania z nudą i schematami, w tym do podejmowania spontanicznych działań w towarzystwie innych. Celem jest wywołanie pozytywnych emocji i pokazanie odważnego, inspirującego świata, który może zaoferować konsumentom o wiele więcej, jeśli tylko zdecydują się wyjść ze swojej bańki i podążać za pasjami.
1 1 0 6.07.2021Carrefour wchodzi do świata „Fortnite”Carrefour stworzył wirtualną mapę w popularnej grze „Fortnite”. W ten sposób detalista chce informować młodych ludzi o programie „Act for Food” i zachęcić ich do zdrowszego odżywiania.
0 3 0 6.07.2021„Ściany płucami miast” – w Zduńskiej Woli powstał pierwszy ekologiczny mural Strefy EnergiiFirma Strefa Energii zajmująca się montażem paneli fotowoltaicznych zainicjowała akcję „Ściany płucami miast”. W jej ramach na budynkach w całej Polsce mają powstać murale oczyszczające powietrze. Pierwszy z nich można oglądać w Zduńskiej Woli.
0 10 0 6.07.2021Co przekonałoby Polaków do szczepień? Wyniki badania StarcomuKolejne badania potwierdzają, że ponad 68% Polaków to zwolennicy szczepień. Z kolei 32% to osoby, które mają wobec nich wątpliwości sprawiające, że nie zamierzają się szczepić. W obliczu kolejnej fali zachorowań te dane są niepokojące. Z badania HX Study zrealizowanego przez agencję mediową Starcom we współpracy z departamentem Data Science dowiadujemy się, co mogłoby skłonić niezdecydowanych Polaków do szczepień.
0 1 0 6.07.2021Ruszyły zgłoszenia do IAB Mixx AwardsRuszyły zgłoszenia do 15. edycji IAB Mixx Awards, konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału internetowego, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia w szesnastu kategoriach konkursowych można przesyłać do 31 sierpnia 2021 r. Zwycięzców poznamy pod koniec listopada.
11 1 0 6.07.2021Zwycięzcy 8. edycji konkursu Papaya Young Directors2 lipca ogłoszono zwycięzców 8. edycji konkursu Papaya Young Directors. Podczas tegorocznej gali wręczono 5 nagród, 4 wyróżnienia oraz 4 nagrody specjalne. Dodatkowo drogą głosowania online został wyłoniony zwycięzca Nagrody Publiczności.
0 1 0 5.07.2021DIMAQ Uni: do końca lipca można zgłaszać najlepsze prace dyplomowe z e-marketinguZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa – organizatorzy DIMAQ Uni, zapraszają do udziału w dziesiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Mogą w niej wziąć udział autorzy prac magisterskich, licencjackich inżynierskich lub podyplomowych, którzy obronili je między 1 stycznia 2016 r. a 31 lipca 2021 r.