Białas, Muniek Staszczyk i Kuba Więcek w trzeciej odsłonie „Pepsi Taste the Beat”
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 6
18.09.2020

Białas, Muniek Staszczyk i Kuba Więcek w trzeciej odsłonie „Pepsi Taste the Beat”

Odbyła się premiera utworu „Do ciebie mówię”. To trzeci, zarazem przedostatni element projektu „Pepsi Taste the Beat”.

Kolejna produkcja przybliża widzów do finału projektu. W warstwie muzycznej utworu swoją obecność wyraźnie zaznaczył także saksofonista i kompozytor jazzowy Jakub Więcek. Producentem wszystkich singli jest Sir Mich.

Każda z realizacji to łączenie brzmień hip hopu, rapu czy R&B z innymi gatunkami muzycznymi. W poprzednich odsłonach „Pepsi Taste the Beat” współpracowali ze sobą reprezentujący polską scenę hiphopową Kali, PlanBe czy Sarius z przedstawicielami odmiennych styli muzycznych – Klaudią Szafrańską, Jakubem Józefem Orlińskim czy Baranovskim.

Twórcami koncepcji projektu „Pepsi Taste the Beat” są Warner Music Poland oraz Ewenement Brand Experience Workshop. Ten drugi razem z BBDO i Artegence odpowiada za jego kreację. Komunikacją zarządza OMD Media Direction, a produkcja i realizacja teledysków leży po stronie Papaya Films.

  • 6
Trzecia odsłona „Pepsi Taste the Beat”. Uczestniczą Białas, Muniek Staszczyk i Kuba Więcek

Trzecia odsłona „Pepsi Taste the Beat”. Uczestniczą Białas, Muniek Staszczyk i Kuba Więcek, fot. Adrian Todorczuk/Ewenement

fot. Adrian Todorczuk/Ewenement

fot. Adrian Todorczuk/Ewenement

fot. Adrian Todorczuk/Ewenement

fot. Adrian Todorczuk/Ewenement

fot. Adrian Todorczuk/Ewenement

18 września 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.09.2020

Polacy zakupy w Internecie robią raz w miesiącu lub częściej – badanie firmy ExpertSender

Polacy chętnie robią zakupy w e-sklepach – pokazuje raport „Zakupy online w Polsce 2020” firmy ExpertSender. W ciągu miesiąca 31% badanych wydało od 101 do 300 zł, a 28% od 301 do 500 zł. Najbardziej pożądanym udogodnieniem dla co piątego ankietowanego jest szybka i przewidywalna dostawa, natomiast największym utrudnieniem są wyskakujące reklamy na stronach internetowych. Prawie co 10. osoba zadeklarowała, że nie porzuciła ostatnio koszyka w e-sklepie.