Bluerank zbywa udziały w Prowly i planuje inwestycje w kolejne start-upy
  • 0
  • 1
18.09.2020

Bluerank zbywa udziały w Prowly i planuje inwestycje w kolejne start-upy

Platforma dla public relations Prowly, w której rozwój zaangażowany była agencja SEM Bluerank, została przejęta przez SEMrush. To amerykański inwestor branżowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

18 września 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.09.2020

Polacy zakupy w Internecie robią raz w miesiącu lub częściej – badanie firmy ExpertSender

Polacy chętnie robią zakupy w e-sklepach – pokazuje raport „Zakupy online w Polsce 2020” firmy ExpertSender. W ciągu miesiąca 31% badanych wydało od 101 do 300 zł, a 28% od 301 do 500 zł. Najbardziej pożądanym udogodnieniem dla co piątego ankietowanego jest szybka i przewidywalna dostawa, natomiast największym utrudnieniem są wyskakujące reklamy na stronach internetowych. Prawie co 10. osoba zadeklarowała, że nie porzuciła ostatnio koszyka w e-sklepie.

17 września 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
17.09.2020

Targi Packaging Innovations – pandemia zmieniła rynek opakowań

Silny i dynamiczny rozwój e-commerce stał się czynnikiem napędzającym rozwój branży, w tym opakowań z tworzyw sztucznych. Zgodnie jednak z europejską strategią na rzecz tworzyw sztucznych do 2030 r. wszystkie plastikowe opakowania mają podlegać recyklingowi. Do tego należy jeszcze dodać zmiany konsumenckie, które wyraźnie zarysowały się w ostatnich miesiącach. Jak odnaleźć się w nowych realiach? Jak wyróżnić firmę spośród konkurencji? Na te pytania odpowiedzi można szukać w strefie WorkShops Targów Packaging Innovations.