0 15 0 0 0 17.09.2020„Nadchodzi król” – limitowana kolekcja Answear.Lab inspirowana serialem Canal+Wystartował projekt łączący świat mody i filmu. Powstała limitowana kolekcja odzieży inspirowana serialem „Król” i latami 30. XX w. Jest dostępna od 17 września. To efekt współpracy wchodzącej na polski rynek marki Answear.Lab oraz Canal+.
1 9 0 0 0 17.09.2020„Co wolno w filmie, to nie w życiu”. Pazura, Figura i Milowicz w kampanii stacji Kino Polska o stereotypach, języku nienawiści i jesiennej ramówceKanał Kino Polska rozpoczął kampanię swojej jesiennej ramówki, pt. „Co wolno w filmie, to nie w życiu”. W jej ramach zwraca uwagę na różnice między filmem a rzeczywistością i zachęca do posługiwania się językiem wolnym od stereotypów i nienawiści. Zaproszone do współpracy gwiazdy polskiego filmu, Katarzyna Figura, Cezary Pazura i Michał Milowicz podkreślają, że brak tolerancji, obraźliwe stereotypy i niegrzeczne sformułowania mogą być bardzo zabawne, ale tylko na ekranie.
0 1 0 0 0 17.09.2020Badanie polskich użytkowników PinterestaPinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego badania.
1 1 0 0 0 17.09.2020Młodzi uchodźcy i migranci jako bohaterowie gry w globalnej kampanii UNICEFUNICEF rozpoczął kampanię, w której pokazuje dzieci uchodźców i migrantów jako bohaterów gier. Jak przekonuje organizacja, dzieci te mają ogromny potencjał, potrzebują jednak pomocy w jego odblokowaniu.
0 1 0 0 0 17.09.2020PZU przenosi obsługę mediową z Carat do Sigma BisOd połowy września PZU przenosi obsługę mediową z Carat do Sigma Bis. To dom mediowy, którego współwłaścicielami są PZU i PKN Orlen.
0 4 0 0 0 16.09.2020Zestawy Lego w Ikei od październikaW październiku w sklepach sieci Ikea pojawią się zestawy Lego Bygglek. Nastąpi to 2 lata po nawiązaniu współpracy między markami.
3 1 0 0 0 16.09.2020Nawiedzony dom w kampanii promującej ofertę MagentaBiznes T-MobileRozpoczęła się kolejna kampania T‑Mobile w ramach platformy komunikacyjnej „Bez nonsensów”. Promuje ofertę MagentaBiznes i odsłania absurdy trapiące przedsiębiorców, związane z dostępem do usług telekomunikacyjnych.
1 1 0 0 0 16.09.2020„Watch Me Now” – Avon zmienia logo, wprowadza nową strategię i startuje z kampaniąProducent i dystrybutor kosmetyków Avon rusza z nową globalną strategią i kampanią pod hasłem „Watch Me Now”. Ma ona zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę. Zmiany wizualne, m.in. nowe logo i szata graficzna, mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter brandu i przedstawiać go jako innowacyjną, odważną i otwartą markę kosmetyczną dla wszystkich kobiet.
1 1 0 0 0 16.09.2020Apple Watch Series 6 promowany spotem z głosem Heleny Bonham CarterAktorka Helena Bonham Carter została lektorką spotu promującego Apple Watch Series 6. W reklamie z coraz większym niedowierzaniem i irytacją odkrywa kolejne funkcje nowego zegarka.
0 4 0 0 0 16.09.2020Sponsoring e-sportu. Badanie ARC Rynek i OpiniaPrawie 2 mln osób powyżej 15. roku życia ma kontakt z e-sportem. Ma on swoich oddanych widzów. Głównie są to mężczyźni, jednak spora jest również grupa kobiet (30%). Sponsoring e-sportu wpływa na postrzeganie marek – duża grupa odbiorców zna tych sponsorów i pozytywnie ich ocenia. Spontanicznie widzowie e-sportu najczęściej wymieniają marki: Intel, Redbull i Play – wynika z badania ARC Rynek i Opinia „Polski odbiorca e-sportu”.