0 1 0 1.07.2021TikTok wprowadza możliwość nagrywania dłuższych filmówTikTok w odpowiedzi na potrzeby internautów wprowadza możliwość nagrywania nawet trzyminutowych filmów. W ciągu najbliższych tygodni opcja tworzenia dłuższych materiałów wideo zostanie wprowadzona dla wszystkich użytkowników. Da globalnej społeczności możliwość nagrywania, przesyłania i edytowania filmów o długości do trzech minut bezpośrednio na platformie.
1 2 0 1.07.2021Sprite w Stanach Zjednoczonych przygotował serię hip-hopowych koncertów Live from the LabelSprite, który od ponad trzech dekad jest orędownikiem kultury hip-hopowej, łączy siły z trojgiem przedstawicieli tego gatunku. Marka inicjuje serię wirtualnych koncertów Live from the Label.
0 1 0 1.07.2021PepsiCo poszerza ofertę zdrowszych przekąsek i napojówFirma PepsiCo ogłosiła plan poszerzenia oferty żywności i napojów oraz zapewnienia większego wyboru konsumentom z terenu Unii Europejskiej. Nowy plan obejmuje szereg zobowiązań opartych na rygorystycznych i wynikających z badań naukowych wytycznych dotyczących żywienia. Wśród celów realizowanych przez PepsiCo znajduje się ograniczenie cukru dodawanego do napojów oraz soli i tłuszczów nasyconych dodawanych do żywności, a także wprowadzenie do sprzedaży mniejszych porcji.
1 1 0 1.07.2021„Efektywność jest piękna” – ruszyła kampania Effie Awards Poland 2021Nowa odsłona komunikacji SAR Effie Awards wynosi efektywność na piedestał, wyznaczając świeży kierunek wizualny konkursu w odmienionej formule. Tegoroczna kampania stawia tezę, że to, co piękne, często jest policzalne. Stara się też udowodnić, że tabele i wykresy mogą być atrakcyjne nie tylko dla ludzi rozmiłowanych w statystykach.
0 1 0 1.07.2021De’Longhi wybrała Mediaplus do obsługi w InternecieObsługę mediową marki ekspresów do kawy De’Longhi w Internecie przejął dom mediowy Mediaplus. Działania będą realizowane we współpracy z agencją martech & e-commerce SalesTube (obie należą do Group One). Obejmują planowanie i zakup mediów w modelu programmatic oraz kampanię na Facebooku i w wyszukiwarce Google.
0 1 0 1.07.202162 mln filmów usuniętych z TikToka w skali globalnej. Platforma publikuje raport egzekwowania zasad społecznościTikTok opublikował raport egzekwowania zasad społeczności, w którym przedstawia działania podjęte w pierwszym kwartale 2021 r. mające chronić społeczność przed szkodliwymi i fałszywymi treściami. Wynika z niego, że globalnie usunięto z platformy 62 mln filmów za naruszenie zasad społeczności lub warunków korzystania z serwisu. Stanowi to mniej niż 1% wszystkich przesłanych materiałów wideo.
0 2 0 30.06.2021Deklaracja banków w sprawie standardu prostego językaZwiązek Banków Polskich oraz zrzeszone w nim instytucje chcą zmieniać język bankowy. Podpisały Deklarację banków w sprawie standardu prostego języka. W inicjatywie chodzi o to, by klienci rozumieli, co banki do nich mówią i piszą.
0 1 0 30.06.2021Wielka Brytania zakaże emisji reklam niezdrowego jedzenia przed godziną 21:00Brytyjski rząd zamierza wprowadzić w całej Wielkiej Brytanii zakaz emisji reklam telewizyjnych żywności o wysokiej zawartości cukru, soli lub tłuszczu przed godziną 21:00. Zakaz objąłby m.in. czekoladę, burgery, słodzone napoje i soki, ciastka, słodycze, lody, chipsy oraz pizzę.
0 16 0 30.06.2021Ruszyła druga edycja kampanii „Urlop w kraju”Wystartowała druga edycja kampanii „Urlop w kraju”. Jej ideą jest promocja polskiej turystyki oraz wsparcie rodzimej branży turystycznej w obliczu strat, jakie poniosła w konsekwencji wybuchu pandemii Covid-19. Pierwszy raz akcja ruszyła w czerwcu 2020 r.
1 4 0 29.06.2021Nowa globalna kampania sieci hoteli MarriottNowa kampania reklamowa Marriotta „Power of Travel” przypomina o znaczeniu podróży, które niemal zniknęły w czasie pandemii. Pokazuje je jako element duchowości i poprawy kondycji całego społeczeństwa.