Adidas zmienił Warsaw Sneaker Store w wysypisko śmieci
  • 1
  • 5
18.09.2020

Adidas zmienił Warsaw Sneaker Store w wysypisko śmieci

Marka Adidas chce zwrócić uwagę na problem nadprodukcji i szkodliwości plastiku w ramach premiery kolekcji Clean Classics. Przygotowała więc aktywację, w ramach której zmieniła Warsaw Sneaker Store (Szopex) w wysypisko śmieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 września 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.09.2020

Polacy zakupy w Internecie robią raz w miesiącu lub częściej – badanie firmy ExpertSender

Polacy chętnie robią zakupy w e-sklepach – pokazuje raport „Zakupy online w Polsce 2020” firmy ExpertSender. W ciągu miesiąca 31% badanych wydało od 101 do 300 zł, a 28% od 301 do 500 zł. Najbardziej pożądanym udogodnieniem dla co piątego ankietowanego jest szybka i przewidywalna dostawa, natomiast największym utrudnieniem są wyskakujące reklamy na stronach internetowych. Prawie co 10. osoba zadeklarowała, że nie porzuciła ostatnio koszyka w e-sklepie.