1 1 0 0 0 30.10.2020Coca-Cola prezentuje prototyp papierowej butelkiCoca-Cola zaprezentowała prototyp butelki wykonanej z papieru. Ta innowacyjna technologia pakowania ma pomóc osiągnąć cel, który firma określa jako świat bez odpadów.
0 1 0 0 0 30.10.2020Bez zmian w nastrojach polskich konsumentów – barometr GfKOdczyt barometru nastrojów konsumenckich GfK z początku października nie wykazał zmiany klimatu konsumenckiego w Polsce. Jednak dalszy dynamiczny przyrost zachorowań w drugiej połowie miesiąca i równoległe pojawienie się niepokojów społecznych spowodowanych orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego otwiera drogę do ponownych spadków notowań barometru w kolejnych miesiącach.
1 1 0 0 0 30.10.2020Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G„Supermoc do pracy i po pracy” to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra. Żeby wygrać, trzeba znać kombinacje”, Wojciech Sosnowski prezentuje triki i wskazówki, które mają pozwolić odbiorcom w pełni wykorzystać swój potencjał.
0 1 0 0 1 29.10.2020Kampania „Delma gotowa na wszystko!”. Powraca Delmik – bohater markiPowraca brand hero marki margaryny Delma, noszący imię Delmik. Można go zobaczyć w nowej kampanii promującej wariant Maślany smak 80% tłuszczu. Reklamy nawiązują do uniwersalności produktu i hasła: „Smaruj, gotuj, smaż!”.
1 1 0 0 0 29.10.2020„Twórz filmy jak filmy” – spot promujący iPhone’a 12 Pro26 października Apple zaprezentował spot promujący iPhone’a 12 Pro. Podkreślono w nim możliwość tworzenia profesjonalnych materiałów wideo za pomocą tego smartfona.
0 1 0 0 0 29.10.2020mBank poparł protesty kobiet. Część klientów deklaruje, że zamknie konta28 października mBank zamieścił w mediach społecznościowych film wyrażający poparcie dla odbywających się w całej Polsce protestów po wyroku Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji. Część klientów oznajmiła, że zamknie konto w tej instytucji.
0 1 0 0 1 29.10.2020Jak Polki zarządzają swoim czasem? Kolejna odsłona raportu „Siła kobiet”Polki w ciągu dnia wykonują szereg aktywności, na które doba to zdecydowanie za mało. Zarządzanie czasem, łączenie życia zawodowego z prywatnym i wygospodarowanie czasu dla siebie to nie lada wyzwanie. Wyniki badania Mobile Institute „Siła kobiet. Jakie są współczesne Polki?” nie pozostawiają wątpliwości, że Polki są bardzo zapracowanymi kobietami.
1 2 0 0 0 29.10.2020Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei rusza z kampanią „Hop-On for our Planet”Za 5 lat około 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16–25 lat) oraz zorganizowało kampanię „Hop-On for our Planet”.
0 1 0 0 0 29.10.2020Carlsberg Group powierza swój globalny e-commerce agencji Pathfinder 23Grupa Carlsberg powierzyła realizację kluczowych projektów globalnych z zakresu e-commerce agencji Pathfinder 23. Polska spółka wygrała w przetargu.
2 1 0 0 0 29.10.2020Oficjalny spot premierowy PlayStation 5Za kilka tygodni odbędzie się premiera PlayStation 5. Prezentację konsoli poprzedza emisja spotu reklamowego.