Bez zmian w nastrojach polskich konsumentów – barometr GfK - Marketing przy Kawie
Bez zmian w nastrojach polskich konsumentów – barometr GfK
  • 0
  • 1
30.10.2020

Bez zmian w nastrojach polskich konsumentów – barometr GfK

Odczyt barometru nastrojów konsumenckich GfK z początku października nie wykazał zmiany klimatu konsumenckiego w Polsce. Jednak dalszy dynamiczny przyrost zachorowań w drugiej połowie miesiąca i równoległe pojawienie się niepokojów społecznych spowodowanych orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego otwiera drogę do ponownych spadków notowań barometru w kolejnych miesiącach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 października 2020

29 października 2020