Sokół za obiektywem Galaxy S20 Ultra w kampanii Samsunga - Marketing przy Kawie
Sokół za obiektywem Galaxy S20 Ultra w kampanii Samsunga
  • 1
  • 5
19.06.2020

Sokół za obiektywem Galaxy S20 Ultra w kampanii Samsunga

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Samsung Electronics Polska we współpracy z raperem Sokołem. W działaniach pod hasłem „Zmień spojrzenie”, promujących smartfon Galaxy S20 Ultra marka zachęca do uchwycenia otaczającego nas świata z zupełnie innej perspektywy. Pokazuje, że aparat w smartfonie to doskonałe narzędzie do opowiadania historii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 czerwca 2020