Sokół za obiektywem Galaxy S20 Ultra w kampanii Samsunga
  • 1
  • 5
19.06.2020

Sokół za obiektywem Galaxy S20 Ultra w kampanii Samsunga

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Samsung Electronics Polska we współpracy z raperem Sokołem. W działaniach pod hasłem „Zmień spojrzenie”, promujących smartfon Galaxy S20 Ultra marka zachęca do uchwycenia otaczającego nas świata z zupełnie innej perspektywy. Pokazuje, że aparat w smartfonie to doskonałe narzędzie do opowiadania historii.

W kampanii spojrzymy na świat z perspektywy Sokoła. Efektem tej współpracy będą m.in. trzy historie, które artysta jako narrator spuentuje w charakterystyczny dla siebie sposób. Materiały promujące Samsung Galaxy S20 Ultra będzie można zobaczyć na fan page’u marki oraz w jej kanale na YouTube. Pierwszy film jest już dostępny.

Kampania „Zmień spojrzenie” z udziałem Sokoła obejmuje aktywności w mediach społecznościowych, działania w Internecie oraz PR. Za komunikację odpowiadają agencje VMLY&R, D*fusion Communication oraz dom mediowy Starcom.

  • 5
Sokół w kampanii „Zmień spojrzenie” Samsunga Galaxy S20 Ultra

Sokół w kampanii „Zmień spojrzenie” Samsunga Galaxy S20 Ultra, fot. Damian Kramski, www.damiankramski.com

Sokół w kampanii „Zmień spojrzenie” Samsunga Galaxy S20 Ultra

fot. Damian Kramski, www.damiankramski.com

Sokół w kampanii „Zmień spojrzenie” Samsunga Galaxy S20 Ultra

fot. Damian Kramski, www.damiankramski.com

Sokół w kampanii „Zmień spojrzenie” Samsunga Galaxy S20 Ultra

fot. Damian Kramski, www.damiankramski.com

Sokół w kampanii „Zmień spojrzenie” Samsunga Galaxy S20 Ultra

fot. Damian Kramski, www.damiankramski.com

18 czerwca 2020