Carlsberg Group powierza swój globalny e-commerce agencji Pathfinder 23
  • 0
  • 1
29.10.2020

Carlsberg Group powierza swój globalny e-commerce agencji Pathfinder 23

Grupa Carlsberg powierzyła realizację kluczowych projektów globalnych z zakresu e-commerce agencji Pathfinder 23. Polska spółka wygrała w przetargu.

Agencja odpowiadać będzie za strategie sprzedaży online marek: Somersby, 1664 Blanc, Grimbergen, Brooklyn i Tuborg. Pathfinder 23 w ramach współpracy z firmą zajmie się dostosowaniem i tworzeniem zestawów narzędzi e-commerce. Do automatyzacji procesów w tym obszarze grupa Carlsberg wybrała firmę technologiczną Synthrone, która jest również częścią holdingu Brand New Galaxy. Umowa obowiązuje do 2022 r.

Sprzedaż online to niezwykle szybko rozwijająca się dziedzina naszej działalności, na której musimy się skupić. Dzięki doświadczonym, myślącym przyszłościowo i kreatywnym partnerom, takim jak Pathfinder 23, rozpoczęliśmy już pracę nad strategicznymi projektami e-commerce dla kilku naszych marek. Nie możemy się już doczekać ogromnej zmiany w środowisku e-handlu w 2021 r. – mówi Michelle Rolf Jensen, global e-commerce executive w Carlsberg Group.

  • 1
Carlsberg Group

Carlsberg Group wybrał Pathfinder 23

29 października 2020

28 października 2020