0 3 0 0 0 28.10.2020Havas Media Group sprawdza, czy marketing w gamingu działaCzy marketing w gamingu działa? Na to pytanie, które stawia przed sobą wielu marketerów, postanowił odpowiedzieć w badaniu zespół ekspertów Havas Media Group. Agencja wzięła pod lupę rynek gamingowy i e-sportowy w ramach projektu badawczego „Czy marketing w gamingu działa? Marketerzy i gracze o potencjale reklamowym w branży”.
1 1 0 0 0 28.10.2020Harley-Davidson zaprezentował rower elektrycznyPo prawie roku od zapowiedzi Harley-Davidson zaprezentował swój rower elektryczny. Producent motocykli wyodrębnia również dział e-rowerów jako oddzielną firmę o nazwie Serial 1 Cycle. Pojazd do sprzedaży trafi w marcu 2021 r.
1 1 0 0 0 28.10.2020Kazachstan przyjął hasło Borata w kampanii promującej krajOrganizacja turystyczna Kazachstanu rozpoczęła kampanię promującą ten kraj. Wykorzystała do tego powiedzenie fikcyjnego bohatera, Borata Sagdijewa: „Very nice!”.
0 1 0 0 0 28.10.2020Stena Recycling nagrodzi firmy i studentów, którzy wprowadzają rozwiązania gospodarki obiegu zamkniętegoRusza 4. edycja konkursu Stena Recycling. Zostaną w nim nagrodzone firmy, a także studenci, którzy wprowadzają lub promują rozwiązania gospodarki obiegu zamkniętego.
1 2 0 0 0 28.10.2020„Twój brak sprzeciwu ratuje życie”. Kampania na temat transplantacji z udziałem Tomasza Kota i pacjenta po przeszczepie31 października ruszy kampania promująca transplantację i donację narządów po śmierci. Jej pomysłodawcą i twórcą jest Marek Biskup, pierwszy pacjent, któremu młody zespół ze Śląskiego Centrum Chorób Serca odważył się przeszczepić płuca po dwóch tygodniach podłączenia pod sztuczne płuco natleniające krew poza organizmem. W kampanię zaangażował się też aktor Tomasz Kot.
0 3 0 0 0 28.10.202016 proc. obłożenia reklamami w serwisach VoD największych nadawców. Analiza WavemakeraBlisko 10 minut reklam na godzinę programu przypada w serwisach VoD największych nadawców – pokazuje analiza Wavemakera. W serwisach komercyjnych stacji (Player i Ipla) obłożenie jest już porównywalne do telewizyjnego. Choć VoD w tym roku reklamowo nie urośnie, to i tak wzmocni się jego pozycja na całym szeroko pojętym rynku reklamy wideo.
0 1 0 0 0 27.10.2020Najnowszy film o Bondzie nie dla serwisów streamingowychStudio Metro-Goldwyn-Mayer zapewniło, że nie sprzeda filmu „No time to die” serwisom streamingowym. Zaprzecza tym samym niedawnym spekulacjom na temat rozmów z serwisami Apple TV i Netflix.
1 1 0 0 0 27.10.2020Oreo buduje schron na Svalbardzie, by uchronić ciastka przed zagładąW kierunku Ziemi leci asteroida 2018VP1. Najbliżej naszej planety będzie 2 listopada 2020 r. Z tej okazji marka Oreo postanowiła wybudować schron dla ciastek na Svalbardzie.
0 1 0 0 0 27.10.2020CBRE: we wrześniu do centrów handlowych wróciło około 80% klientówLiczba klientów centrów handlowych we wrześniu sięgnęła około 80% zeszłorocznej odwiedzalności. Oznacza to, że co piąty klient nie wrócił na stacjonarne zakupy, co jest bezpośrednią konsekwencją wciąż trwającej epidemii koronawirusa. Spadek liczby klientów przekłada się na mniejsze obroty centrów handlowych, które jeszcze w 2019 r. podskoczyły o 3,5%. Co więcej, w ubiegłym roku istotną dynamikę wzrostu sprzedaży odnotowały restauracje i kawiarnie – wynika z raportu CBRE „Analiza wyników centrów handlowych”. Aktualne dane wskazują, że ten rok centra handlowe zamkną ze spadkiem obrotów, a ucierpieć mogą m.in. właśnie lokale gastronomiczne.
0 1 0 0 0 27.10.2020Pandemia kształtuje odpowiedzialne postawy wśród konsumentów – pokazuje badanie AccentureJak pandemia wpłynęła na postawy konsumenckie oraz proces zakupowy? Sprawdziło to Accenture wspólnie z FashionBiznes.pl i Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie. Efektem jest drugi wspólnie stworzony raport dotyczący branży retail. Eksperci przeanalizowali także, czy Polacy są gotowi na nowe modele zakupowe odpowiadające na ich rosnące wymagania i potrzeby. Najważniejsze wnioski przedstawiono w raporcie „Świadomy konsument”.