Sokół przejmuje konto SamsungPolska na Instagramie
  • 1
  • 5
26.06.2020

Sokół przejmuje konto SamsungPolska na Instagramie

Raper Wojciech Sokół przejmuje konto SamsungPolska na Instagramie. Przez najbliższy miesiąc zmierzy się z fotograficznymi zadaniami, które wyznaczy mu Samsung.

„Noc, ale pełna światła”, „piękno, ale niedoskonałe” czy „uśmiech, ale nie do zdjęcia” – to tylko niektóre z wyzwań, jakie podejmie Sokół. Dwanaście zdjęć jego autorstwa będzie można zobaczyć i ocenić na profilu SamsungPolska na Instagramie.

– Fotografuję różne dziwactwa – górne rogi pomieszczeń, litery, neony, miejsca obdrapane i opuszczone. Czasami wręcz nie mogę oderwać się od aparatu, by później tygodniami nie zrobić ani jednego zdjęcia. Warsztatowo nie stosuję z automatu zasady trójpodziału, symetrii czy asymetrii. Zdaję się na intuicję. Zdjęcie musi opowiadać jakąś historię – to jest dla mnie najważniejsze. Nie przepadam też za gotowymi filtrami. Wolę sam poprawić zdjęcie, zmieniając kontrast, nasycenie czy temperaturę światła – mówi Sokół.

Instagramowy „takeover” to kolejny element kampanii „Zmień spojrzenie”, promującej serię Galaxy S20. W jej ramach wspólnie z zaproszonymi twórcami firma Samsung pokazuje, jak zmienić spojrzenie i odkryć na nowo znane rzeczy czy sytuacje, które rejestrujemy wokół nas. Sokół to kolejny twórca, który zmierzy się z wyzwaniami. Wcześniej w kampanii udział wzięli Krzysztof Gonciarz oraz Aleksander Hashtagalek Małachowski.

  • 5
Sokół przejmuje konto SamsungPolska na Instagramie

Sokół przejmuje konto SamsungPolska na Instagramie

Sokół przejmuje konto SamsungPolska na Instagramie
Sokół przejmuje konto SamsungPolska na Instagramie
Sokół przejmuje konto SamsungPolska na Instagramie
Sokół przejmuje konto SamsungPolska na Instagramie

26 czerwca 2020

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2020

Agora zachęca do udziału w wyborach. 100 tys. zł na reklamę w „Gazecie Wyborczej” dla miasta o najwyższej frekwencji

„Gazeta Wyborcza” w specjalnej akcji zachęca wszystkich do głosowania w wyborach 28 czerwca. W konkursie Wyborcza Stolica Polski redakcja nagrodzi miejscowość, w której odnotowana zostanie najwyższa frekwencja. Samorząd otrzyma 100 tys. zł na kampanię reklamową miasta na łamach „Gazety Wyborczej”, a mieszkańcy – 10 tys. prenumerat cyfrowych dziennika.

25 czerwca 2020

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
25.06.2020

Plakaty Jana Kallwejta w akcji charytatywnej Wedla, Empiku i Omenaa Foundation

25 czerwca rusza charytatywny projekt „#Każdy plakat pomaga”. Na stronie WWW Empiku można kupić limitowane plakaty zaprojektowane przez Jana Kallwejta, cenionego polskiego ilustratora. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Omenaa Foundation. Pieniądze posłużą na zakup komputerów do polskich domów dziecka. Akcja powstała z inicjatywy E. Wedel we współpracy z Fundacją Omeny Mensah oraz marką Empik.