Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei rusza z kampanią „Hop-On for our Planet” - Marketing przy Kawie
Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei rusza z kampanią „Hop-On for our Planet”
  • 1
  • 2
29.10.2020

Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei rusza z kampanią „Hop-On for our Planet”

Za 5 lat około 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16–25 lat) oraz zorganizowało kampanię „Hop-On for our Planet”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 października 2020

28 października 2020