Apple ma problem, iPhone ma iProblemApple ma problem, iPhone ma iProblemApple ma problem, iPhone ma iProblemApple ma problem, iPhone ma iProblem
Miłość klientów nie chroni od spadków sprzedaży? (fot. Pixabay)

Apple ma problem, iPhone ma iProblem

Apple ma problem, iPhone ma iProblem
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Wiadomość o spadku sprzedaży iPhone’ów zdenerwowała inwestorów i przyniosła największy spadek wartości akcji Apple od sześciu lat. To dobra okazja, by rozwiać jeden z marketingowych mitów – o Apple jako marce kochanej przez klientów, tzw. lovemark.

2 stycznia 2019 roku, gdy cały świat odpoczął już po sylwestrze, prezes Apple wysłał list do akcjonariuszy. Poinformował w nim o niższej świątecznej sprzedaży iPhone’ów w USA w kontekście spowolnienia gospodarczego w Chinach.

Marce nie pomógł nawet wzrost sprzedaży zegarków Apple Watch i słuchawek AirPod ani lepsza sprzedaż na niektórych rynkach, m.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się