0 3 0 0 0 4.05.2021Oktawia Nowacka ambasadorką marki AttiqMedalistka olimpijska w pięcioboju nowoczesnym została ambasadorką marki Attiq. To pierwsza współpraca polskiego producenta odzieży sportowej.
2 1 0 0 0 4.05.2021Nestea zachęca do wypełnienia swojego dnia pozytywną energiąNestea w swojej nowej kampanii zachęca do czerpania radości z prostych przyjemności. Kampania obejmuje telewizję oraz działania digitalowe – w tym krótkie spoty na YouTube.
1 1 0 0 0 4.05.2021Salony Agata z nowym spotem reklamowymSklepy Agata rozpoczęły akcję promocyjną, której towarzyszy premiera nowego spotu z udziałem ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk.
0 1 0 0 2 2.05.2021Władze amerykańskiej giełdy prowadzą śledztwo w sprawie żartu Volkswagena na prima aprilisPod koniec marca Volkswagen ogłosił zmianę nazwy na „Voltswagen”. Amerykańska Komisja Papierów Wartościowych i Giełdy prowadzi śledztwo, czy koncern mógł w ten sposób celowo wpłynąć na kurs akcji – poinformował niemiecki tygodnik „Der Spigel”.
0 2 0 0 0 30.04.2021Witkacy na krakowskim przystankuFirma AMS zaaranżowała jeden z krakowskich przystanków na galerię sztuki. Umieściła na nim obraz Witkacego.
0 1 0 0 0 30.04.2021Wyniki konkursu Marka Godna Zaufania 2021Orlen, PGNiG, DPD, Lenovo, HP, Orange, mBank, Visa, PZU – to tylko niektóre marki, którym ufają polscy przedsiębiorcy. Redakcja „My Company Polska” po raz szósty ogłosiła zwycięzców badania Marka Godna Zaufania.
5 1 0 0 0 30.04.2021Różne odsłony dziecięcej radości w kampanii i na opakowaniach Kinder ChocolateMarka Kinder Chocolate wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań, która prezentuje różne odsłony dziecięcych radości. Wokół akcji powstała również platforma edutainmentowa promowana pod hasłem „Radość niejedno ma imię”.
0 1 0 0 0 30.04.2021Średni staż pracy CMO najniższy od latWedług badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Spencer Stuart średni staż pracy dyrektorów ds. marketingu spadł w 2020 r. do 40 miesięcy. Jest tym samym najkrótszy od 2009 r.
2 1 0 0 0 30.04.2021Kampania biura podróży z Dubaju ze śpiewającym mandrylem stworzonym przez Platige ImagePlatige Image we współpracy z domem produkcyjnym Dejavu i reżyserem Omarem Hilalem przygotowało spot promujący ofertę biura podróży Tajawal z Dubaju. Głównym bohaterem reklamy jest wygenerowany komputerowo mandryl.
0 6 0 0 0 30.04.2021Czternastolatek autorem billboardów Stowarzyszenia Otwarte KlatkiStowarzyszenie Otwarte Klatki rozpoczęło kampanię OOH „Cena futra”. Autorem wykorzystywanych w niej kreacji jest czternastoletni Bartek Heller z Białegostoku.