0 1 0 0 0 6.08.2020Polska Grupa Górnicza wybrała agencje reklamowePrzetarg na obsługę kampanii reklamowej dla Polskiej Grupy Górniczej wygrały trójmiejskie agencje High5 Studio oraz Imaggo jako konsorcjum. Budżet kampanii to niemal 300 tys. zł. Współpraca przewidziana jest do końca 2020 r.
1 1 0 0 0 6.08.2020Ruszyła kampania „Odpocznij na Mazowszu”Samorząd województwa mazowieckiego rozpoczął kampanię promującą region. W jej ramach powstał spot zatytułowany „Odpocznij na Mazowszu”.
2 18 0 0 0 6.08.2020mBank stał się ęśąćż. Inne marki odnoszą się w social media do wpadki banku z powiadomieniami push5 sierpnia klienci mBanku otrzymali na swoje telefony trzy testowe powiadomienia push. Klikanie w nie powodowało spowolnienie działania aplikacji. Bank postanowił ze swojej porażki zrobić akcję promocyjną i zmienił tymczasowo zdjęcie profilowe. Inne marki odniosły się do tego w swoich kanałach w social media.
0 1 0 0 0 6.08.2020Streetcom kupuje Hash.fm od Konrada Traczyka i AgoryAgencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w Hash.fm. Kupiona spółka jest właścicielem dwóch brandów: Fameshopu – sklepu dla influencerów, mającego kilkunastotysięczną bazę mikroinfluencerów oraz Hash.fm – platformy dla influencerów.
1 1 0 0 0 6.08.2020Ubrania zniszczone na skutek ataku na osoby LGBTQIA+ w kampanii Zalando, Misbhv i KPHPlatforma Zalando ruszyła z kampanią ukazującą problemy społeczności LGBTQIA+ wywołane skalą homofobii w Polsce. Kampania „Historie ukryte w ubraniach” powstała we współpracy z organizacją pozarządową Kampania Przeciw Homofobii oraz polską marką Misbhv. Celem projektu jest pokazanie prawdziwych historii osób LGBTQIA+, które stały się ofiarami przemocy ze względu na orientację seksualną.
1 1 0 0 1 6.08.2020Maciej Orłoś w kampanii Media Expert5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert we współpracy z producentem oferuje klientom bonusy zakupowe. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.
0 1 0 0 0 6.08.20203,5 mln zł kary dla Comfort Med+ za łamanie praw konsumentów na pokazach handlowychComfort Med+ wprowadzał konsumentów w błąd, przekazując zaproszenia na pokazy, a także podczas prezentacji produktów. Naruszał też ich prawa w zakresie odstąpienia od umowy. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył na firmę 3,5 mln zł kary i nakazał natychmiastowe zaniechanie nieuczciwych praktyk.
1 1 0 0 0 5.08.2020Ruszyła kampania „Powrót do kin studyjnych”Wystartowała ogólnopolska akcja zatytułowana „Powrót do kin studyjnych”. Organizowana jest przez Stowarzyszenie Kin Studyjnych, operatora sieci Kin Studyjnych i Lokalnych przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Spot nawiązuje do perypetii bohatera filmu „Dzień świra”.
0 3 0 0 0 5.08.2020Ponad 100 fotografii na cyfrowych ekranach w kampanii „Ślady Powstania Warszawskiego”Z okazji 76. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego firma Jet Line przygotowała outdoorową wystawę fotograficzną zatytułowaną „Ślady Powstania Warszawskiego”. Zdjęcia wskazują odległość, która dzieli ekran od miejsca, o którym opowiada fotografia.
1 1 0 0 0 5.08.2020Japońska marka Shiseido uczy mężczyzn makijażuBadania wykazały, że w Japonii rośnie zainteresowanie kosmetykami kolorowymi wśród mężczyzn. Marka Shiseido opracowała więc aplikację, która ma im pomóc nauczyć się makijażu.