Miłość, jak to łatwo sprzedawać. Historia walentynek w PolsceMiłość, jak to łatwo sprzedawać. Historia walentynek w PolsceMiłość, jak to łatwo sprzedawać. Historia walentynek w PolsceMiłość, jak to łatwo sprzedawać. Historia walentynek w Polsce

Miłość, jak to łatwo sprzedawać. Historia walentynek w Polsce

Miłość, jak to łatwo sprzedawać. Historia walentynek w Polsce
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Tegoroczne walentynki, obchodzone w Polsce po raz osiemnasty, były tradycyjnie świetną okazją sprzedażową. „Wszyscy starają się załapać na kawałek walentynkowego tortu. I bardzo dobrze, chociaż już coraz trudniej się wyróżnić przy tej okazji” – mówi Nina Kowalewska-Motlik, dyrektor zarządzająca New Communication, osoba, która na początku lat 90. uczestniczyła w sprowadzaniu walentynek do Polski. Wciąż daleko nam jeszcze do rozmachu, z jakim święto zakochanych wykorzystywane jest na Zachodzie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się