TikTok oficjalnym partnerem UEFA Euro 2020
  • 0
  • 1
11.02.2021

TikTok oficjalnym partnerem UEFA Euro 2020

TikTok został ogłoszony globalnym sponsorem UEFA Euro 2020. To pierwszy raz w historii, kiedy platforma dostarczająca rozrywkę online sponsoruje międzynarodowy turniej UEFA.

Partnerstwo ma wzmocnić postrzeganie platformy jako idealnego miejsca dla fanów piłki nożnej, w którym mogą dzielić się pasją do gry. Jako oficjalny partner UEFA Euro 2020 TikTok zapewni także przestrzeń, dzięki której fani będą mogli:

  • obserwować ulubionych twórców treści piłkarskich,
  • dzielić się materiałami sportowymi,
  • tworzyć własne wyjątkowe momenty i reakcje związane z turniejem.

TikTok jako globalny sponsor będzie współpracował z UEFA w celu wdrożenia innowacyjnych rozwiązań, w tym efektów rozszerzonej rzeczywistości (AR), hashtag challenges, TikTok Lives i Sounds. Inicjatywy te mają wywoływać radość i pozytywnie zaskoczyć społeczność fanów piłki nożnej. UEFA umożliwi również TikTokowi dostęp do szerokiej biblioteki historycznych zasobów, aby opracować angażujące oraz innowacyjne treści.

W ramach partnerstwa UEFA Euro 2020 uruchomi przed turniejem oficjalne konto na platformie TikTok. Ma ono dostarczać rozrywki oraz inspirować fanów piłki nożnej na całym świecie. Na koncie UEFA dostępne będą ekskluzywne materiały zza kulis oraz aktualne i archiwalne nagrania.

Partnerstwo obejmuje również prawa do sponsorowania transmisji, zapewniając marce TikTok ekspozycję wokół programów meczowych na żywo we wszystkich europejskich kanałach przekazu.

  • 1
UEFA Euro 2020

TikTok i UEFA Euro 2020 nawiązały partnerstwo

11 lutego 2021