Żabka Polska ze zmianami organizacyjnymi, których efektem jest zmodyfikowana struktura zarządzania - Marketing przy Kawie
Żabka Polska ze zmianami organizacyjnymi, których efektem jest zmodyfikowana struktura zarządzania
  • 0
  • 1
11.02.2021

Żabka Polska ze zmianami organizacyjnymi, których efektem jest zmodyfikowana struktura zarządzania

Żabka Polska poinformowała, że w związku z dynamicznym rozwojem z początkiem bieżącego roku wprowadza zmiany organizacyjne. Ich efektem jest zmodyfikowana struktura zarządzania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 lutego 2021

  • 0
  • 2
  • 0
11.02.2021

Jak Polacy spędzą walentynki? Na wspólnym posiłku w domu lub maratonie filmowym we dwoje. Mastercard Love Index 2021

Wydatki Polaków z okazji walentynek wzrosły prawie czterokrotnie w ciągu ostatniej dekady. W tym roku królują zakupy prezentów przez Internet – w ciągu ostatnich dziesięciu lat liczba transakcji w Sieci w okresie walentynkowym wzrosła siedemnastokrotnie. Pandemia nie zniechęca do celebrowania – sprawiła, że jesteśmy bardziej kreatywni, planując święto zakochanych. Wspólny posiłek w domu przygotowany we własnej kuchni lub zamówiony z restauracji, a także maraton filmowy we dwoje – to najpopularniejsze pomysły na romantyczne walentynki według badania Mastercard Love Index.