1 8 0 0 0 5.05.2021Zalando uwiecznia wartości młodych Polaków w kampanii „Obraz pokolenia Z”Zalando prezentuje kontynuację globalnej kampanii „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. Aktywacja „Obraz pokolenia Z” ukazuje pięcioro polskich przedstawicieli pokolenia Z, którzy poprzez świadome działanie i codzienną aktywność reprezentują wartości takie jak inkluzywność, różnorodność, ciałopozytywność, zrównoważona moda czy prawa mniejszości seksualnych i etnicznych.
1 8 0 0 1 5.05.2021Martyna Wojciechowska w kampanii marki TriumphTriumph wystartował z wiosenną kampanią „Otwórz się na zmiany”, która porusza temat akceptacji życiowych zmian i towarzyszących im emocji oraz motywującej kobiecej więzi. Ambasadorką kampanii została Martyna Wojciechowska.
0 2 0 0 0 5.05.2021FedEx oficjalnym sponsorem UEFA Champions LeagueFedEx i UEFA podpisały trzyletnią umowę, zgodnie z którą firma zostanie sponsorem UEFA Champions League. Umowa wejdzie w życie wraz ze startem rozgrywek w sezonie 2021/22 i obejmie kolejne trzy edycje, aż do sezonu 2023/2024. Umowa zakłada również prawa do sponsorowania rozgrywek w ramach turnieju UEFA Super Cup, finałów UEFA Youth League, finałów UEFA Champions League Futsal oraz UEFA eChampions League.
0 1 0 0 1 5.05.2021UOKiK wszczyna postępowanie antymonopolowe przeciw Polsatowi i właścicielowi TVNPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął dwa postępowania antymonopolowe: przeciwko Telewizji Polsat i czterem spółkom z grupy kapitałowej Discovery. Zdaniem urzędu przedsiębiorcy mogą wykorzystywać swoją pozycję na rynku dystrybucji kanałów telewizyjnych do działań na niekorzyść operatorów telewizji kablowej i pośrednio konsumentów. Zastrzeżenia budzi m.in. sposób sprzedaży programów w pakietach.
1 1 0 0 1 5.05.2021Piwo Buh w teledysku Ekipy FrizaEkipa Friza zaprezentowała trzeci singiel z nadchodzącej płyty „3 sezon”. W teledysku do utworu „Chill” lokowane jest piwo Buh od Janusza Palikota i Kuby Wojewódzkiego.
0 2 0 0 0 5.05.2021Ranking e-commerce. Gdzie i jak Polacy robią zakupy w pandemii? Wyniki badaniaWydatki Polaków w sklepach internetowych rosną najszybciej w Europie. Ponad połowa z nas wydaje już tą drogą ponad 300 zł miesięcznie, a blisko 10 proc. nawet ponad 1000 zł miesięcznie – wynika z raportu firmy ExpertSender. Polscy internauci dużo piszą o kupowaniu online. Największą popularnością w rozmowach cieszą się platformy marketplace jak np. Allegro, OLX czy Vinted. Wśród sklepów multibrandowych najpopularniejsze są te z ubraniami i dodatkami, jak Zalando i Domodi.
2 1 0 0 0 5.05.2021Zespół Jarzębina śpiewa o makaronie LubellaZespół ludowy Jarzębina wystąpił w reklamie marki Lubella. Grupa znana jest szerzej z utworu „Koko Koko Euro spoko”, przygotowanego na mistrzostwa Europy w piłce nożnej w 2012 r.
0 1 0 0 0 5.05.2021WEI publikuje Wskaźnik bogactwa narodów. Polska dalekoWarsaw Enterprise Institute opublikował Wskaźnik bogactwa narodów. Zmierzył nim 24 kraje Unii Europejskiej* oraz Wielką Brytanię. Ta syntetyczna miara bierze pod uwagę poziom wydatków prywatnych w danej gospodarce oraz jakość wydatków publicznych ocenianych w siedmiu kategoriach.
1 1 0 0 0 5.05.2021Doradcy Castoramy zapraszają do sklepów stacjonarnychOd 4 maja wszystkie sklepy Castorama w Polsce są ponownie otwarte. Z tej okazji marka przygotowała klip wideo, w którym doradcy zapraszają do odwiedzenia sklepu i skorzystania z pomocy. Film prezentuje także nowe rozwiązania i zmiany, które sieć wprowadziła podczas zamknięcia.
0 1 0 0 0 5.05.2021Reklama online w roku 2020 – ponad 5 mld wartości i prawie 5% wzrostu. IAB Polska/PwC AdExCzwarty kwartał roku 2020 zaowocował dynamiką rozwojową reklamy online na poziomie 17%. Dzięki temu w skali całego roku komunikacja cyfrowa wzrosła o 4,9% rok do roku, co przełożyło się na rekordową wartość na poziomie 5,2 mld zł. Podstawowym motorem wzrostu była reklama emitowana w urządzeniach mobilnych oraz w modelu programmatic.