Coca-Cola zapowiada, że zwiększy wydatki na marketing do poziomu sprzed pandemii
  • 0
  • 1
11.02.2021

Coca-Cola zapowiada, że zwiększy wydatki na marketing do poziomu sprzed pandemii

Coca-Cola zintensyfikowała strategię redukcji portfela oraz przestawiania inwestycji na główne marki. Planuje jednocześnie przywrócenie poziomu inwestycji marketingowych do czasów sprzed pandemii, aby pobudzić wzrost.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lutego 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2021

Jak Polacy spędzą walentynki? Na wspólnym posiłku w domu lub maratonie filmowym we dwoje. Mastercard Love Index 2021

Wydatki Polaków z okazji walentynek wzrosły prawie czterokrotnie w ciągu ostatniej dekady. W tym roku królują zakupy prezentów przez Internet – w ciągu ostatnich dziesięciu lat liczba transakcji w Sieci w okresie walentynkowym wzrosła siedemnastokrotnie. Pandemia nie zniechęca do celebrowania – sprawiła, że jesteśmy bardziej kreatywni, planując święto zakochanych. Wspólny posiłek w domu przygotowany we własnej kuchni lub zamówiony z restauracji, a także maraton filmowy we dwoje – to najpopularniejsze pomysły na romantyczne walentynki według badania Mastercard Love Index.