Apel IAB Polska do firm z branży medialnej w sprawie podatku od przychodów reklamowych
  • 0
  • 1
12.02.2021

Apel IAB Polska do firm z branży medialnej w sprawie podatku od przychodów reklamowych

IAB Polska solidaryzuje się z protestem mediów pod hasłem „Media bez wyboru”. Jak podkreśla, używanie epidemii jako pretekstu do wprowadzenia kolejnej, wyjątkowo dotkliwej i trwałej daniny solidarnościowej, która nie zostanie zniwelowana wraz z końcem pandemii Covid-19, budzi zdecydowany sprzeciw.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lutego 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.02.2021

Jak Polacy spędzą walentynki? Na wspólnym posiłku w domu lub maratonie filmowym we dwoje. Mastercard Love Index 2021

Wydatki Polaków z okazji walentynek wzrosły prawie czterokrotnie w ciągu ostatniej dekady. W tym roku królują zakupy prezentów przez Internet – w ciągu ostatnich dziesięciu lat liczba transakcji w Sieci w okresie walentynkowym wzrosła siedemnastokrotnie. Pandemia nie zniechęca do celebrowania – sprawiła, że jesteśmy bardziej kreatywni, planując święto zakochanych. Wspólny posiłek w domu przygotowany we własnej kuchni lub zamówiony z restauracji, a także maraton filmowy we dwoje – to najpopularniejsze pomysły na romantyczne walentynki według badania Mastercard Love Index.