0 1 0 0 0 12.05.2021DIMAQ Uni: IAB Polska i SGH po raz dziesiąty organizują konkurs na najlepszą pracę dyplomową z e-marketinguZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w dziesiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ Uni są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ Professional i Basic.
1 21 0 0 0 12.05.2021„Nie ma planety B. Czytała Krystyna Czubówna” – Levi’s w kampanii zachęca, by kupować lepiej i nosić dłużej19 kwietnia wystartowała globalna kampania marki Levi’s „Buy Better, Wear Longer”. Ma ona budzić w świadomości odbiorców odpowiedzialność za wypływ konsumpcjonizmu i produkcji odzieży na środowisko. W polską odsłonę zaangażowała się Krystyna Czubówna.
1 1 0 0 0 12.05.2021Advalue wprowadza na rynek markę specjalizującą się w marketingu zaangażowanym społecznieAdvalue to agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej, która od wielu lat pracuje nad kampaniami dla marek chcących zaangażować się społecznie. Mając na uwadze rosnącą świadomość konsumentów i potrzeb rynku, firma zdecydowała się wydzielić część biznesu pod nazwą Advalue Engaged, poświęconą wyłącznie projektom z zakresu marketingu zaangażowanego społecznie. Zarządzanie tą częścią agencji objęła Katarzyna Hryćko-Górnicka, związana z firmą od ponad sześciu lat.
1 3 0 0 3 12.05.2021Zalando ubrało Wenus z WillendorfuPlatforma Zalando wraz z wiedeńskim Muzeum Historii Naturalnej zainicjowała akcję „Aging in Style”. W jej ramach ubrano replikę figurki Wenus z Willendorfu.
0 1 0 0 0 12.05.2021Polacy oglądają telewizję w rodzinnym gronie. Badanie TP VisionPolacy chętnie zasiadają przed telewizorem w rodzinnym gronie – wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision, do którego należy marka Philips TV & Sound. Choć dawniej uważano, że wspólny czas przed telewizorem nie sprzyja interakcji z najbliższymi, okazuje się, że programy telewizyjne czy te oglądane na platformach streamingowych to popularny temat rozmów w gronie bliskich osób.
0 1 0 0 0 12.05.2021Badanie producentów 2021Wydatki na produkcję reklamową spadły, ale jest to sytuacja przejściowa, ściśle powiązana z pandemią. Odbicie powinno przyjść prędko. Klub Producentów Reklamowych SAR opublikował raport z „Badania producentów 2021”. Główne wnioski pokazują, jaka jest dzisiaj, po roku pandemii, kondycja rynku produkcyjnego.
0 1 0 0 0 12.05.2021PARP z nową agencją public relations – Remarkable OnesPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości podpisała umowę na obsługę public relations oraz mediową z Remarkable Ones. Oferta agencji została wybrana w drodze przetargu (unijne zamówienie publiczne) z 13 innych ofert na usługi PR oraz 11 na usługi domu mediowego. Umowę podpisano na 2 lata.
0 1 0 0 0 11.05.2021Semcore zaprasza do badania stanu e-commerce w PolsceFirma Semcore przygotowuje nowy raport z obszaru e-commerce – „Perspektywa pracowników branży”. Złożą się na niego m.in. wyniki ankiety oraz pogłębione wywiady z ekspertami branży. Firma zaprasza do udziału w badaniu.
0 2 0 0 0 11.05.2021Friendly Ad zasłoni 80% ekranu zamiast całegoGrupa Open Mobi, właściciel platformy AdQuery, wprowadziła na rynek nowy format reklamowy. Ma on być następcą reklamy full page.
0 6 0 0 0 11.05.2021Firma Pantone stworzyła wzornik kolorów ludzkiego moczu, by można było sprawdzić nawodnienie organizmuFirma Pantone połączyła siły ze szkocką marką wody butelkowanej Highland Spring. W wyniku tej współpracy powstał wzornik kolorów ludzkiego moczu. Na jego podstawie można samodzielnie ocenić, czy jesteśmy odpowiednio nawodnieni.