„Nie ma planety B. Czytała Krystyna Czubówna” – Levi’s w kampanii zachęca, by kupować lepiej i nosić dłużej - Marketing przy Kawie
„Nie ma planety B. Czytała Krystyna Czubówna” – Levi’s w kampanii zachęca, by kupować lepiej i nosić dłużej
  • 1
  • 21
12.05.2021

„Nie ma planety B. Czytała Krystyna Czubówna” – Levi’s w kampanii zachęca, by kupować lepiej i nosić dłużej

19 kwietnia wystartowała globalna kampania marki Levi’s „Buy Better, Wear Longer”. Ma ona budzić w świadomości odbiorców odpowiedzialność za wypływ konsumpcjonizmu i produkcji odzieży na środowisko. W polską odsłonę zaangażowała się Krystyna Czubówna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56339 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 maja 2021

  • 1
  • 1
  • 0
12.05.2021

Advalue wprowadza na rynek markę specjalizującą się w marketingu zaangażowanym społecznie

Advalue to agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej, która od wielu lat pracuje nad kampaniami dla marek chcących zaangażować się społecznie. Mając na uwadze rosnącą świadomość konsumentów i potrzeb rynku, firma zdecydowała się wydzielić część biznesu pod nazwą Advalue Engaged, poświęconą wyłącznie projektom z zakresu marketingu zaangażowanego społecznie. Zarządzanie tą częścią agencji objęła Katarzyna Hryćko-Górnicka, związana z firmą od ponad sześciu lat.