DIMAQ Uni: IAB Polska i SGH po raz dziesiąty organizują konkurs na najlepszą pracę dyplomową z e-marketingu
  • 0
  • 1
12.05.2021

DIMAQ Uni: IAB Polska i SGH po raz dziesiąty organizują konkurs na najlepszą pracę dyplomową z e-marketingu

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w dziesiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ Uni są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ Professional i Basic.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 maja 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.05.2021

Advalue wprowadza na rynek markę specjalizującą się w marketingu zaangażowanym społecznie

Advalue to agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej, która od wielu lat pracuje nad kampaniami dla marek chcących zaangażować się społecznie. Mając na uwadze rosnącą świadomość konsumentów i potrzeb rynku, firma zdecydowała się wydzielić część biznesu pod nazwą Advalue Engaged, poświęconą wyłącznie projektom z zakresu marketingu zaangażowanego społecznie. Zarządzanie tą częścią agencji objęła Katarzyna Hryćko-Górnicka, związana z firmą od ponad sześciu lat.