SVoD jeszcze w tym roku wyprzedzi płatną telewizję. Badanie Capgemini
  • 0
  • 1
1.12.2020

SVoD jeszcze w tym roku wyprzedzi płatną telewizję. Badanie Capgemini

Raport analityków z Capgemini pokazuje, że branża transmisji strumieniowych online przeżyła ogromny rozkwit podczas pandemii Covid-19, a usługi SVoD odnotowały ogromny wzrost rejestracji. Z badania wynika, że do końca 2020 r. SVoD wyprzedzą konwencjonalne usługi płatnej telewizji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49496 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

1 grudnia 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2020

Ruszyła kampania „Podkarpacie. Będziesz pod wrażeniem”

Województwo podkarpackie rozpoczęło ogólnopolską kampanię promującą turystyczne i gospodarcze walory regionu wśród polskich turystów i potencjalnych inwestorów. Podstawowym celem jest zbudowanie w grupie docelowej świadomości i przekonania, że region jest atrakcyjnym miejscem do inwestycji. Gospodarka działa tu w harmonii ze środowiskiem naturalnym i społeczeństwem. Celem jest również dotarcie z informacją o atrakcyjności turystycznej regionu do szerszego grona odbiorców.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2020

Wavemaker: lokalne seriale z większym uznaniem, Netflix serialowym lovebrandem Polaków

Polskie seriale zyskują na atrakcyjności w oczach widzów internetowych. Blisko połowa uważa lokalne produkcje za gwarant jakości. Jako producenci seriali Netflix i HBO utrzymują wyraźną przewagę nad polskimi nadawcami. Polacy nadal najbardziej lubią oglądać seriale z lektorem. Tylko co piąty internetowy widz poprzestaje na jednym odcinku, jeśli ma możliwość obejrzeć więcej – pokazuje „VideoTrack 5”, cykliczne badanie agencji Wavemaker.