Polacy oglądają telewizję w rodzinnym gronie. Badanie TP Vision
  • 0
  • 1
12.05.2021

Polacy oglądają telewizję w rodzinnym gronie. Badanie TP Vision

Polacy chętnie zasiadają przed telewizorem w rodzinnym gronie – wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision, do którego należy marka Philips TV & Sound. Choć dawniej uważano, że wspólny czas przed telewizorem nie sprzyja interakcji z najbliższymi, okazuje się, że programy telewizyjne czy te oglądane na platformach streamingowych to popularny temat rozmów w gronie bliskich osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 maja 2021

11 maja 2021