Redefinicja ekologii: dbaj o swój biznes, planetę ratując tylko przy okazjiRedefinicja ekologii: dbaj o swój biznes, planetę ratując tylko przy okazjiRedefinicja ekologii: dbaj o swój biznes, planetę ratując tylko przy okazjiRedefinicja ekologii: dbaj o swój biznes, planetę ratując tylko przy okazji
Ograniczenie działania z zachowaniem zysków. Ta strategia opłaci się wszystkim (fot. Pixabay)

Redefinicja ekologii: dbaj o swój biznes, planetę ratując tylko przy okazji

Redefinicja ekologii: dbaj o swój biznes, planetę ratując tylko przy okazji
Marcin Hinz

Marcin Hinz

-

research manager, Ipsos

Marcin Hinz

Marcin Hinz

research manager, Ipsos

Antropolog kulturowy, badacz jakościowy szczególnie zainteresowany społeczno-kulturowymi aspektami badanych zjawisk. Dwukrotnie wyróżniony w konkursie publiczności na najlepsze wystąpienie Kongresu Badaczy (2018 i 2019). Członek PTBRiO. Wcześniej przez kilka lat związany z sektorem kultury.

Iwona Wilmowska

Iwona Wilmowska

-

senior project manager, Ipsos

Iwona Wilmowska

Iwona Wilmowska

senior project manager, Ipsos

Psycholożka ekonomiczna, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, ma doktorat z psychologii społecznej. Od 13 lat związana z ilościowymi badaniami marketingowymi. W wolnych chwilach pisze książki.

Nowy CEO Patagonii ogłosił właśnie, że firma, którą kieruje, nie chce już rosnąć. Brzmi niewiarygodnie, może nawet clickbaitowo, a nas niespecjalnie dziwi. Badania, które prowadziliśmy od początku pandemii wskazywały, że właśnie taki może być kierunek rozwoju (!) obierany przez część organizacji. Jakie jeszcze działania można podjąć w odpowiedzi na kroczący kryzys (po)pandemiczny?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się