0 1 0 2.02.2022Jan Kozakiewicz nowym ambasadorem DecathlonuOlimpijczyk, pięciokrotny mistrz Polski w pływaniu stylem klasycznym, aktualny rekordzista kraju na czterech dystansach i czwarty zawodnik mistrzostw Europy w 2021 – Jan Kozakiewicz – został ogłoszony nowym ambasadorem marki Decathlon. Dzięki tej współpracy producent sprzętu sportowego chce rozwijać linię produktów dla pływaków.
0 1 0 2.02.2022Profi i Jemy Jemy rozpoczynają współpracę z agencjami Group OneRuszyła współpraca marki Profi i agencji Value Media SalesTube i Labcon należących do Group One. Pierwszym wspólnym projektem jest wprowadzenie na rynek gotowych zup pod marką Jemy Jemy. W kolejnych miesiącach wystartuje również kampania wspierająca nowość w kategorii pasztetów – pasztet w metalowej puszce. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu.
2 1 0 2.02.2022„Każde teraz ma znaczenie w miłości” – startuje walentynkowa odsłona kampanii T-MobilePiosenka napisana dla najbliższej osoby, prosty gest czułości podczas wideorozmowy czy rocznica pozwalająca celebrować lata szczęśliwej relacji... Każde „teraz” ma znaczenie, gdy możemy dzielić tę chwilę z kimś, kogo naprawdę kochamy – podkreśla T-Mobile. Marka ruszyła z walentynkową odsłoną kampanii „Teraz ma znacznie”, promującą ofertę z Internetem bez ograniczeń. Obok spotu wizerunkowego powstał też spot produktowy promujący ofertę na urządzenia marki Oppo.
0 1 0 2.02.2022Empik powierza obsługę mediową CaratowiPrzetarg na obsługę mediową Empiku wygrał dom mediowy Carat z grupy Dentsu Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo w całym portfelu mediowym spółki, planowanie i zakup wybranych mediów. Umowa ma charakter długofalowy.
1 1 0 2.02.2022ING i Polskie Stowarzyszenie Zero Waste tworzą Mapę zero waste. Promuje ją piosenka Katarzyny NosowskiejING Bank Śląski zachęca Polaków do współtworzenia ogólnopolskiej mapy firm zero waste. Miejsca, które wspierają bezodpadowy styl życia, może zgłosić każdy – zarówno klient indywidualny, jak i firma. Mapa zero waste to wspólna inicjatywa marki i Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste. Projekt wspiera Katarzyna Nosowska w piosence „Wystarczy”.
0 4 0 2.02.2022Polacy o sponsoringu sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia74% Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49% badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Nieco mniej (40%) deklaruje, że chętniej kupowałoby produkty i usługi firm sponsorujących sport. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z raportu „Sponsoring monitor” za 2021 r. przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.
0 2 0 1.02.2022Jak koronawirus zmienił zwyczaje i postawy młodzieży w Polsce? Badanie Mindshare PolskaKoronawirus wywarł ogromny wpływ na młodych ludzi, którzy musieli przystosować się do życia w nowych warunkach. Wprowadzane restrykcje, izolacja, system nauki zdalnej oraz strach o zdrowie bliskich doprowadziły do zmiany ich dotychczasowych zwyczajów i postaw. Jak wynika z badania Mindshare Polska, co trzeci nastolatek zmienił osobistą hierarchię wartości w wyniku pandemii, doceniając zdrowie, relacje rodzinne i przyjacielskie oraz wolność. Co istotne, 50% młodych osób z tej grupy było przekonanych, że zmiana ta ma trwały charakter.
0 1 0 1.02.2022Troska o planetę i zdrowie kluczowe podczas zakupów Polaków. Raport GfKOchrona środowiska jest ważna dla 61 proc. Polaków. Trzy na 4 gospodarstwa domowe oszczędzają energię i wodę oraz segregują odpady. Kolejnym ważnym trendem konsumenckim staje się dbanie o zdrowie i samopoczucie. Takie dane znajdują się w raporcie „Consumer Life”, przygotowanym przez firmę badawczą GfK.
0 1 3 1.02.2022Jerzy Owsiak i Martyna Wojciechowska najbardziej podziwiani przez Polaków. Inquiry przedstawia ranking „World’s Most Admired 2021”Kogo Polacy darzą największym szacunkiem, podziwiając jego osiągnięcia i całokształt działalności zawodowej? Agencja badawcza Inquiry, polski partner międzynarodowej firmy YouGov, zaprezentowała zestawienie osób cieszących się największym uznaniem nad Wisłą. W 2021 r. serca Polaków podbiły gwiazdy zaangażowane w działalność społeczną i charytatywną. Na pierwszych miejscach znaleźli się Jerzy Owsiak i Martyna Wojciechowska.
0 1 0 1.02.2022e-Izba apeluje o wprowadzenie gruntownych zmian w projekcie ustawy covidowej27 stycznia 2022 r. do Sejmu RP wpłynął poselski projekt ustawy o szczególnych rozwiązaniach dotyczących ochrony życia i zdrowia obywateli w okresie epidemii Covid-19. Projektowane przepisy wpłyną na sytuację wszystkich pracowników i pracodawców, również tych z branży gospodarki cyfrowej. Z tego względu Izba Gospodarki Elektronicznej przedstawiła własne stanowisko dotyczące projektu.