0 1 0 6.05.2022Weź udział w badaniu powodów, dla których klienci wybierają agencje reklamoweAgencje zachodzą w głowę, co zrobić, aby lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów. Wypełnij ankietę, która pozwoli odpowiedzieć na to pytanie.
0 1 0 5.05.2022Netto Polska rozpoczyna współpracę z IdPR1 maja sieć sklepów Netto rozpoczęła współpracę z agencją IdPR. Do zadań zespołu projektowego będą należały m.in. działania z zakresu media relations, w tym obsługa biura prasowego, wsparcie komunikacji oraz planowanie i obsługa niestandardowych projektów, także z obszaru CSR.
0 1 0 5.05.2022TikTok Pulse – serwis stawia na reklamę kontekstowąTikTok przedstawił nowe rozwiązanie z obszaru reklamy kontekstowej. To TikTok Pulse, który pozwala reklamodawcom umieścić swoją markę obok najlepszych treści w feedzie.
0 1 0 5.05.2022Platforma Huawei Ads zintegrowana z europejskim ekosystemem reklamowymZautomatyzowana platforma marki Huawei umożliwiająca realizację kampanii reklamowych w Internecie dołącza do europejskiego systemu reklamowego zatwierdzonego przez IAB Europe. Staje się tym samym pierwszą platformą reklamową z Chin, która świadczy usługi reklamowe typu programmatic na rynkach poza tym krajem.
0 11 0 5.05.2022Michał Szpak ambasadorem marki Pantene. Pokazuje „Siłę włosów”W maju wystartuje kampania Pantene, w której po raz pierwszy w polskiej historii marki ambasadorem został mężczyzna – Michał Szpak. Znakiem rozpoznawczym piosenkarza są długie, kręcone włosy.
0 1 0 5.05.2022E-handel nie wyprze tradycyjnego. Zakupy stacjonarne w 5 lat urosną o 10,5 proc. Badanie CBREHandel internetowy dynamicznie rozwinął się w pandemii, ale ten tradycyjny też nie odpuszcza. Z prognoz Euromonitor International wynika, że sprzedaż stacjonarna zwiększy się o 10,5 proc. do 2026 r. Sieci handlowe, żeby zatrzymać klientów, testują nowe formaty sprzedaży oraz pokazują dbałość o środowisko. Zyskują ulice handlowe, za to buduje się mniej centrów. W pierwszym kwartale 2022 r. do użytku oddano 40 tys. m2, a 250 tys. m2 zostaje w budowie. Zdecydowana większość (230 tys.) będzie oddana do użytku jeszcze w tym roku – wynika z raportu CBRE.
2 1 0 5.05.2022OtoMoto wprowadza nową platformę komunikacyjnąWystartowała nowa platforma komunikacyjna „OtoMoto. Łatwiejsza strona życia”. Seria filmów, które są głównym elementem kampanii, przekonuje, że dzięki temu serwisowi motoryzacyjnemu samo znalezienie samochodu to najłatwiejsza czynność na świecie. Natomiast reszta to już tzw. samo życie, często pełne zabawnych wyzwań związanych z użytkowaniem pojazdu.
1 1 0 5.05.2022Natalia Szroeder i Ralph Kamiński w kampanii linii Pre Age TołpyNową linię kosmetyków Pre Age zapowiada spot kampanii marki Tołpa. Wystąpiły w nim dwie charakterystyczne osobowości polskiej sceny artystycznej. Przed obiektywem stanęła Natalia Szroeder. Dyrektorem artystycznym oraz reżyserem spotu jest Ralph Kamiński.
0 1 0 5.05.2022Google usunął ponad 3,4 mld i ograniczył zasięg ponad 5,7 mld nieodpowiednich reklam w 2021 r.Zgodnie z corocznym raportem na temat bezpieczeństwa Google w 2021 r. usunął ponad 3,4 mld reklam, które naruszały zasady. Zasięg ponad 5,7 mld nieodpowiednich reklam został ograniczony. Dodatkowo od początku wojny na Ukrainie Google zablokował już ponad 8 mln reklam nawiązujących do rosyjskiej inwazji. Z platform zostały także usunięte reklamy pochodzące od 60 finansowanych przez Rosję portali medialnych.
0 1 0 4.05.2022Konferencja Online Marketing Day już na początku czerwca3 czerwca odbędzie się bezpłatny Online Marketing Day. W trakcie wydarzenia będzie można dowiedzieć się od 11 ekspertów, jak sztuczna inteligencja, automatyzacja oraz analityka pomagają rozwinąć skrzydła w e-marketingu. Spotkanie będzie transmitowane w trybie online.