Telewizor „odkleja się” od telewizji – pokazuje badanie Nielsen Media
  • 0
  • 1
17.03.2021

Telewizor „odkleja się” od telewizji – pokazuje badanie Nielsen Media

Stabilna jest liczba gospodarstw telewizyjnych, jednak coraz częściej na telewizorze oglądane jest wideo online. Najpowszechniejsze ekrany wykorzystywane do oglądania treści wideo to kolejno: telewizor, smartfon, PC/laptop, tablet. Jednocześnie telewizor coraz częściej służy do oglądania treści streamingowych. Już co czwarte gospodarstwo z dostępem do Sieci korzysta z płatnych treści streamingowych. To główne wyniki dorocznego badania „Establishment Survey” firmy Nielsen Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50859 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2021

Jakie są największe wyzwania na drodze zawodowej kobiet? Ogólnopolskie badanie wśród kobiet na kierowniczych stanowiskach

Jedna czwarta kobiet na menedżerskich stanowiskach czuje się niedoceniana w miejscu pracy. Mimo zajmowania wysokiego stanowiska i pełnienia odpowiedzialnej funkcji 61% badanych kobiet postrzega swoją rolę w firmie jako wspierającą, a nie przywódczą. 40% uważa swoje osiągnięcia za przeciętne. Takie są wyniki badania Clue PR, pt. „Bariery do kariery”. Z jakimi przeszkodami na drodze do rozwoju zawodowego kobiety muszą się mierzyć najczęściej?

16 marca 2021