Trwałość, jakość, cena i rozdzielczość – na to zwracamy uwagę, kupując telewizor. Wyniki badania - Marketing przy Kawie
Trwałość, jakość, cena i rozdzielczość – na to zwracamy uwagę, kupując telewizor. Wyniki badania
  • 0
  • 1
9.12.2020

Trwałość, jakość, cena i rozdzielczość – na to zwracamy uwagę, kupując telewizor. Wyniki badania

Minione miesiące okazały się bardzo dobre pod względem sprzedaży telewizorów w Polsce, zwłaszcza w porównaniu z pierwszą połową roku. Rozpoczynająca się właśnie gorączka świątecznych zakupów ma szansę dodatkowo wzmocnić ten trend. Trwałość, stosunek jakości do ceny i wysoka rozdzielczość ekranu to trzy najważniejsze cechy telewizorów, na które zwracają uwagę Polacy, wybierając nowe urządzenie. Takie są wyniki badania przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, przez PanelWizard Direct.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55622 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 grudnia 2020

8 grudnia 2020