0 4 0 0 0 19.04.2021Tyskie z reklamą „Paweł i Gaweł” w tygodnikach „Newsweek” i „Sieci”Marka Tyskie wykupiła przestrzeń reklamową w tygodnikach „Newsweek” i „Sieci”. W każdym z nich opublikowała połowę reklamy. Po złączeniu reklam odbiorca widzi całość – dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł. W ten sposób godzi zwaśnione magazyny z przeciwnych stron politycznego ringu.
14 10 0 0 0 19.04.2021Krakowskie kawiarnie przekazują część dochodu ze sprzedaży lagunów na KTOZLagun z Krakowa, czyli zawieszony na drzewie rogalik, który wyglądem przypominał jaszczurkę, stał się sławny na całym świecie. Jego popularność podchwyciły też marki, uruchamiając działania real-time marketingowe. Niektóre restauracje ze stolicy Małopolski zdecydowały się przekazać część zysków ze sprzedaży na działalność KTOZ, dzięki któremu świat poznał laguna.
0 1 0 0 0 19.04.2021Powstał Kodeks dobrych praktyk branży direct mailFirmy z branży direct mail działające w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, tworzące Radę Rynku Direct Mail stworzyły i podpisały Kodeks dobrych praktyk. Dokument stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych.
0 2 0 0 1 19.04.2021Aby pomóc restauracjom w trudnych czasach, firmy wynajmują ich witryny na reklamęW Amsterdamie ruszyła akcja „Reclame voor Horeca” („Reklamy dla branży HoReCa”). Umożliwia firmom wynajmowanie powierzchni wystawowych w restauracjach i barach.
0 3 0 0 0 19.04.2021Władze miasta Chone w Ekwadorze chcą obłaskawić zirytowanych kierowców memamiW mieście Chone w Ekwadorze ruszyła kampania „Memebranding”. W jej ramach utrudnienia w ruchu spowodowane remontami ogłaszane są za pomocą memów.
0 1 0 0 0 19.04.2021Rusza przetarg na stworzenie nowej strony poświęconej udziałowi Polski w Expo 2020 DubaiZespół Expo 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu ogłosił przetarg na stworzenie koncepcji i projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego poświęconego udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai. Serwis powinien wykorzystywać zasady budowania przekazu w konwencji storytellingu, płynnie integrując i wzmacniając przekaz prezentowany w Pawilonie Polski. Termin nadsyłania ofert upływa 7 maja 2021 r.
1 1 0 0 0 19.04.2021Wirtualna asystentka brazylijskiego banku odpowiada na słowne napaści klientówW 2018 r. brazylijski bank Bradesco wprowadził wirtualnego asystenta o imieniu BIA (skrót od Bradesco Inteligência Artificial), który przedstawiał się jako kobieta i pomagał klientom. Po nieprzyjemnych doświadczeniach marka zmieniła sposób, w jaki asystentka odpowiada na nieuprzejme wypowiedzi.
0 1 0 0 0 19.04.2021Ikea we współpracy z Mud Jeans tworzy jeansowe pokrowce na sofy z recyklinguIkea nawiązała współpracę z holenderską marką Mud Jeans. Wspólnie będą tworzyć ze starych spodni pokrowce Klippan na sofy, by przedłużyć żywotność mebli.
0 1 0 0 0 19.04.2021CBRE: Potężne straty gastronomii w centrach handlowychPrzed wybuchem pandemii Polacy odwiedzający centra handlowe chętnie korzystali z oferty gastronomicznej. Ponad połowa klientów na posiłek w strefie food court decydowała się chociaż raz w miesiącu – wynika z danych CBRE. Aktualnie najemcy gastronomiczni, którzy stanowią średnio około 10% wszystkich najemców w centrach handlowych, są w trudnej sytuacji, bo restauracje pozostają otwarte, płacony jest czynsz, mimo że obroty są bardzo niskie.
1 4 0 0 0 19.04.2021WOŚP na outdoorze dziękuje fundacji i medykom29 marca, razem z ogłoszeniem wyniku 29. Finału WOŚP, wystartowała kampania outdoorowa, w ramach której fundacja prezentuje efekt zbiórki. Dziękuje darczyńcom finału oraz medykom, ale też próbuje wlać optymizm w serca Polaków. Billboardy z noworodkami to jednocześnie przypomnienie, że WOŚP nie jest tylko styczniową kwestą, ale całorocznymi, zaplanowanymi działaniami mającymi na celu dbanie o życie i zdrowie najmłodszych pacjentów.