Espresso - Strona 490 z 5644 - Marketing przy Kawie

Espresso

5 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
5.05.2022

E-handel nie wyprze tradycyjnego. Zakupy stacjonarne w 5 lat urosną o 10,5 proc. Badanie CBRE

Handel internetowy dynamicznie rozwinął się w pandemii, ale ten tradycyjny też nie odpuszcza. Z prognoz Euromonitor International wynika, że sprzedaż stacjonarna zwiększy się o 10,5 proc. do 2026 r. Sieci handlowe, żeby zatrzymać klientów, testują nowe formaty sprzedaży oraz pokazują dbałość o środowisko. Zyskują ulice handlowe, za to buduje się mniej centrów. W pierwszym kwartale 2022 r. do użytku oddano 40 tys. m2, a 250 tys. m2 zostaje w budowie. Zdecydowana większość (230 tys.) będzie oddana do użytku jeszcze w tym roku – wynika z raportu CBRE.

  • 0
  • 1
  • 0
5.05.2022

Google usunął ponad 3,4 mld i ograniczył zasięg ponad 5,7 mld nieodpowiednich reklam w 2021 r.

Zgodnie z corocznym raportem na temat bezpieczeństwa Google w 2021 r. usunął ponad 3,4 mld reklam, które naruszały zasady. Zasięg ponad 5,7 mld nieodpowiednich reklam został ograniczony. Dodatkowo od początku wojny na Ukrainie Google zablokował już ponad 8 mln reklam nawiązujących do rosyjskiej inwazji. Z platform zostały także usunięte reklamy pochodzące od 60 finansowanych przez Rosję portali medialnych.

4 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
4.05.2022

Essence i MediaCom łączą się, tworząc EssenceMediaCom. Mindshare łączy się z Neo

GroupM, platforma technologiczna i negocjacyjna należąca do WPP, ogłosiła najnowsze kroki na drodze transformacji mającej na celu przyspieszenie innowacji dla klientów i uproszczenie jej działalności. W wyniku ruchów, które mają źródło w uruchomieniu Choreograph, globalnej firmy WPP zajmującej się danymi i technologią, w kwietniu 2021 r. Essence łączy się z MediaComem, a Mindshare z Neo. Tworzą w ten sposób nową wielokanałową platformę performance marketingową zatrudniającą 9 tys. pracowników i wykorzystującą technologię AI.

Poprzednie Następne