0 1 0 0 0 5.02.2021Marka Patagonia nie chce się już rozwijać. Prezes zachęca, by klienci odsprzedawali produktyRyan Gellert, nowy szef amerykańskiej marki odzieży i akcesoriów turystycznych Patagonia udzielił wywiadu „NZZamSonntag”. Mówi w nim m.in., jak spowolnić firmę zepsutą sukcesem.
0 7 0 0 0 5.02.2021Wyniki badania Mediapanel za styczeń 2021Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za styczeń 2021 r.
0 1 0 0 0 5.02.2021Rządowy projekt podatku od przychodów reklamowych i oświadczenie IAB Polska w jego sprawieZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wydał oświadczenie w sprawie doniesień o planach nałożenia na media podatku od przychodów reklamowych. Uważa, że projekt jest szkodliwy gospodarczo i społecznie.
0 1 0 0 0 4.02.2021Marka Bakoma Naturalny Gęsty obsługiwana przez H2O CreativeBakoma rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową linii Naturalny Gęsty. Wygrała go agencja H2O Creative.
1 1 0 0 0 4.02.2021„Świat zasługuje na świadków” – kampania marki LeicaLeica rozpoczęła kampanię, w której celebruje zaangażowanie fotografów, którzy dają światu świadectwo. Hasło międzynarodowych działań to: „Świat zasługuje na świadków”.
0 2 0 0 0 4.02.2021„Twój świat. Twoja wygrana” – STS z kampanią e-sportowąFirma bukmacherska STS ruszyła z kampanią marketingową „Twój świat. Twoja wygrana”. Jest ona efektem wprowadzenia nowego pozycjonowania marki w komunikacji e-sportowej. Startowi działań towarzyszy rozpoczęcie jednego z największych turniejów „CS:GO” na świecie – IEM Katowice 2021.
1 1 0 0 0 4.02.2021Biofarm przebojem Ewy Bem promuje VigalexRuszyła pierwsza telewizyjna kampania leku Vigalex firmy Biofarm. Jej hasło to „Vigalex, by nie brakowało słońca w naszych domach”. W spotach wykorzystano nową aranżację przeboju Ewy Bem „Podaruj mi trochę słońca”.
0 1 0 0 0 4.02.2021Marki własne Lidla i Biedronki wygrywają w kategorii non-food. Badanie InquiryPolacy chętnie kupują artykuły przemysłowe sygnowane marką własną w popularnych dyskontach i supermarketach. Marki własne w tej kategorii są postrzegane pozytywnie przez większość klientów. Agencja Inquiry zbadała, czy Polacy znają marki własne supermarketów i dyskontów w kategorii non-food oraz jak wyglądają ich preferencje zakupowe w tym segmencie.
2 5 0 0 0 4.02.2021Cyber Marian promuje szkoły branżowe i techniczneYoutuber Cyber Marian wziął udział w kampanii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego „Poznaj moc zawodowca”. W ramach kampanii publikowane są m.in. filmy, w których ambasador wciela się w role zawodowców (mechanika, kucharza, fryzjera, mechatronika, informatyka i innych), opowiadając, jak wyglądałby świat, gdyby ich zabrakło. Cykl filmów „Świat bez zawodowców” ruszył na początku 2021 r.
0 7 0 0 0 4.02.2021Tommy Hilfiger inspiruje do zmian społecznych w kampanii z artystami i aktywistamiMarka Tommy Hilfiger rozpoczęła kampanię promującą linię Tommy Jeans na wiosnę 2021. W działania pod hasłem „Music Takes Us Further” zaangażowali się artyści oraz aktywiści.