„Znane marki taniej. Wspaniałe uczucie” – ruszyła kampania reklamowa TK Maxx
  • 3
  • 4
24.05.2021

„Znane marki taniej. Wspaniałe uczucie” – ruszyła kampania reklamowa TK Maxx

20 maja marka TK Maxx wystartowała z kampanią reklamową. Motywem przewodnim trzech spotów telewizyjnych jest celebrowanie uczucia, jakie niesie za sobą odkrywanie produktów w atrakcyjnych cenach. Działania realizowane są w Austrii, Holandii, Niemczech, Polsce, Irlandii i Wielkiej Brytanii.

Kampania składa się z trzech spotów telewizyjnych przedstawiających bohaterów, których łączy wspaniałe uczucie, jakie towarzyszy im po zakończonej sukcesem wyprawie do TK Maxx. Reklamy przenoszą widza do świata, w którym może kupić znane marki taniej. Produkty dostępne są w cenach do 60% niższych od regularnych.

Akcja spotu zatytułowanego „Taekwondo” rozgrywa się na sali treningowej. Główna bohaterka reklamy podchodzi do instruktora, który nie kryje zdziwienia, widząc srebrny, połyskujący pas zdobiący jej strój. Bohaterkami „Klubu karcianego” są przyjaciółki, które spędzają wieczór, relaksując się przy grze w karty. Akcja spotu „Sąsiedzi” rozgrywa się z kolei w mieszkaniu kobiety, która spędza wieczór na czytaniu książki. W pewnym momencie jej uwagę przykuwa światło migające w oknie sąsiada.

Spoty, które zostały nakręcone w Londynie, są emitowane od 20 maja. Kreację przygotowała agencja Wieden+Kennedy London. Reklamy wyreżyserował Frederik Bond. Za koordynację komunikacji PR oraz współpracę z influencerami odpowiada Ogilvy. Działania mediowe realizowane są przez Mindshare.

  • 4
„Znane marki taniej. Wspaniałe uczucie”

Marka TK Maxx rozpoczęła kampanię „Znane marki taniej. Wspaniałe uczucie”

23 maja 2021

21 maja 2021