Ze słoikiem po żel pod prysznic – Carrefour uruchamia stację do uzupełniania kosmetyków - Marketing przy Kawie
Ze słoikiem po żel pod prysznic – Carrefour uruchamia stację do uzupełniania kosmetyków
  • 0
  • 2
9.09.2020

Ze słoikiem po żel pod prysznic – Carrefour uruchamia stację do uzupełniania kosmetyków

Realizując strategię redukcji plastiku w ramach polityki opakowaniowej oraz działań transformacji żywieniowej, Carrefour Polska uruchomił testowo pierwszą stację refillingową. Klienci sklepu zlokalizowanego na warszawskim Bemowie będą mieć możliwość napełnienia kosmetykami butelek wielokrotnego użytku. Ma to zredukować ilość wykorzystywanych do tej pory jednorazowych opakowań. Projekt powstał we współpracy z marką kosmetyczną Yope oraz start-upem Swapp.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 września 2020