Finlandia Vodka otworzyła wirtualny bar „Barmański po fińsku” - Marketing przy Kawie
Finlandia Vodka otworzyła wirtualny bar „Barmański po fińsku”
  • 0
  • 1
21.04.2021

Finlandia Vodka otworzyła wirtualny bar „Barmański po fińsku”

Marka Finlandia Vodka rozpoczęła kampanię „Barmański po fińsku”. To reakcja na aktualną sytuację barowo-gastronomiczną i rosnący trend domowego tworzenia drinków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55714 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 kwietnia 2021

20 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
20.04.2021

Mindgram – start-up Małgorzaty Ohme, Adama Plony i Jakuba Zielińskiego pozyskał 8,5 mln zł na rozwój platformy wsparcia psychologicznego

Psycholog Małgorzata Ohme oraz menedżerowie z branży internetowej Jakub Zieliński i Adam Plona założyli platformę wsparcia psychologicznego Mindgram. Start-up pozyskał właśnie 8,5 mln zł w rundzie pre-seed na rozwój platformy i aplikacji mobilnej wsparcia psychologicznego w Europie. W finansowaniu platformę wspomagają fundusze Pamoja Capital oraz Market One Capital.