Finlandia Vodka otworzyła wirtualny bar „Barmański po fińsku”
  • 0
  • 1
21.04.2021

Finlandia Vodka otworzyła wirtualny bar „Barmański po fińsku”

Marka Finlandia Vodka rozpoczęła kampanię „Barmański po fińsku”. To reakcja na aktualną sytuację barowo-gastronomiczną i rosnący trend domowego tworzenia drinków.

Finlandia Vodka otworzyła wirtualny bar, którego goście wraz z ekspertami barmańskiej miksologii uczą się fińskiej sztuki tworzenia koktajli i starannego dobierania składników. Konsumenci dowiedzą się m.in., jak stworzyć bar we własnej kuchni. Poznają też praktyczne barmańskie wskazówki.

Działania, które rozpoczęły się w kwietniu, prowadzone są w kanałach social media marki Finlandia oraz współpracujących z nią influencerów. „Barmański po fińsku” ma być stałym formatem w komunikacji dotyczącej tworzenia koktajli.

Tworząc wirtualny bar, oparliśmy się na obserwacji, że Finowie są mistrzami social distancingu. Spędzanie czasu w domu to dla nich chleb powszedni. Lata praktyki nauczyły ich, jak łączyć smaki, robić coś z niczego i tworzyć barmańską atmosferę we własnym zaciszu domowym. Potrafią przygotować naprawdę pyszne drinki na bazie Finlandia Vodka – mówi Maciej Gierula, junior brand manager Finlandia Vodka.

W pierwszym odcinku Maciej Szymański, trener programu barmańskiego Master Craft Academy, wspólnie z wokalistką Klaudią Szafrańską rozmawiają o najciekawszych drinkach na domówkę. Kampanię przygotowała agencja K2 Create (Grupa K2).

  • 1
Finlandia Vodka otworzyła wirtualny bar i uruchomiła cykl „Barmański po fińsku”

Finlandia Vodka otworzyła wirtualny bar i uruchomiła cykl „Barmański po fińsku”

21 kwietnia 2021

20 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2021

Mindgram – start-up Małgorzaty Ohme, Adama Plony i Jakuba Zielińskiego pozyskał 8,5 mln zł na rozwój platformy wsparcia psychologicznego

Psycholog Małgorzata Ohme oraz menedżerowie z branży internetowej Jakub Zieliński i Adam Plona założyli platformę wsparcia psychologicznego Mindgram. Start-up pozyskał właśnie 8,5 mln zł w rundzie pre-seed na rozwój platformy i aplikacji mobilnej wsparcia psychologicznego w Europie. W finansowaniu platformę wspomagają fundusze Pamoja Capital oraz Market One Capital.